dax att skriva ett inlägg...

Nu har det gått ngr dagar sedan jag skrev ngt inlägg. Jag har inte riktigt haft ngn ork till det, har mest haft handen i godisskålen! Helt sjukt att man kan få en sådan sockernoja som jag kan få ibland. Därför har jag nu bestämt att efter nyårshelgen så ska jag sluta äta godis/socker tills vi får flytta in i vårat hus. Jag ser det inte som ngt nyårslöfte utan en utmaning , då kan det funka. Ngn som vill utmana mig? Alltid roligare att göra en tävling av det, älskar att tävla och ÄLSKAR ATT VINNA!
Vad har vi sysslat med sen senast jag skrev,  packat och flyttat kanske! I söndags så packade vi ner allt som vi skulle ha med oss ut till Haninge. Det blev mer än vad vi trodde( som alltid). Lillebror och Mackan kom och hjälpte oss på måndagen, så då gick det jätte smidigt att få över allt till Haninge. TUSEN TACK!  Måndagen gick åt att packa upp allt och få ordning på allt här hemma( i haninge).  I tisdags så skulle vi egentligen åkt ut till lgh i Björknäs för att packa ner allt som vi sen ska köra ut till Ingarö och förvara, men Rickard blev jätte dålig och kände sig inte alls ok för att åka iväg och packa. Så då  fick det bli en dag här ute i Haninge istället :)
Eftersom vi inte åkte till lgh i går så fick vi göra det idag istället, usch vad det är tråkigt att packa !!!! Ska bli så skönt när allt är över. Det enda roliga med att flytta är att vi kommer flytta till ngt som vi verkligen vill bo i och att man rensar ut massa skit saker som man inte behöver. Jag tog tag i alla väskor med kläder nere i källare och Rickard satte igång med köket. Kändes lite jobbigt att inte vara med och packa ner grejerna i köket, för nu har jag har ingen koll på vad som har packats ner. Kontrollfreak, ja jag vet! Men vi blev inte klara på långa vägar så imorgon ska vi dit igen :(
Våran lilla Ronja rövardotter ( påklädd för att göra Haninge)
Redo för att åka ut till björknäs och packa ...
<3
Vi trivs väldigt bra här ute i haninge hos svärföräldrarna :) Så de här fyra/fem månaderna kommer nog flyga iväg. Detta hade nog aldrig funkat om man hade haft svårt för sina svärföräldrar eller inte gått ihop med, ,men jag har tur jag som har fått de bästa :)
Nej nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon när vi ska fortsätta packa !
Puss och kram Jessica
Du är mitt allt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0