Härliga söndag

Idag gör vi inte mycket, Rasmus hade tokspel i morse också, så vi skickade över honom till grannen mitt emot hehe:) Annars har det bara varit lugnt, vi var och storhandlade på Willys så nu finns det mat så det räcker och blir över. Nu ligger vi nästan alla i sängen och vilar, sen ska vi till mamma och pappa i Tallkrogen och äta mat....

Återkommer om det senare.....

Var inne och läste Hilles blogg och såg att hon har en sån där att-göra-lista, tror jag ska göra en copycat på den, behöver kanske det för att sätta lite press på mig själv.

Såhär kommer min första att-göra-på-kort-sikt-lista:

1. Skicka med pengar till Rasmus klassfest
2. planera middagen på lördag och outfit
3. betala räkningen från adlibris som jag hade missat.
4. Köpa halloween dräkt till Rasmus klassfest
5. köpa månadskort på Friskis
6. Ta Rasmus till frisören

Att-göra-på-lite-längre-sikt:

1. sälja hundburen på blocket
2.Köpa garderob till Rasmus
3.Tömma hyllan i Rasmus rum
4.Tömma skåpen i gästrummet(de ska slängas) och Rasmus hylla ska in där
5.Rensa i sideboardet för att få plats med det som inte ska slängas från gästrummet
6.Tvätta och waxa bilen inför vintern(tror jag sätter Peter på den)
7. Städa och rensa klädkammaren

Kram på er/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0