Onsdagens träning

Idag blev det bara en löprunda och plankan ( 1 min x 5).  Tog rundan som nästan är 8 km  och idag kändes det som att den gick fortare än vad det tidigare har gjort. Hade dåligt batteri på iphonen så jag stoppade in den i datorn så att den skulle få ladda och sen satte jag igång tidtagaren och gick ut och sprang. När jag kom hem och skulle kolla tiden, så hade min älskade man varit där och pillat och stängt av tidtagningen. Smått irriterande! Tur att han hade lagat god mat som var klar när jag kom hem . Det tackar jag för :)
Vi tror att tiden blev 38 min, det kan inte blivit mer än 40 min iallfall. Har ingen aning om det är en "bra eller dålig tid", det är bättre än innan iallfall så jag är glad.
Jag måste börja ha lite mål i min träning känner jag. Innan så hade jag ju att gå ner i vikt och det har jag ju lyckats med så nu måste jag komma på ngt annat. Vad är en "bra tid " att springa milen på egentligen??
Ngt som jag kan ha som mål är att greja klockrena hspu, klara av att göra 10 pull ups i rad och springa milen under en viss tid. Det kansker räcker så !?
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0