Underbar helg!

Lördagen börjades med en prommis i Rudans skogar. Blev en lite längre runda än vad jag hade jag tänkte, råkade glömma bort vilken färg på spåret det var som jag skulle följa( så det blev nästan milen). Men tillslut så hittade jag ut och kunde snabbt pina hem och duscha för att sen åka in till medis och träffa Karin,Hasse, Niclas,Johan och Fredrik.
Ett nice ställe i skogen :p
Tänk vad lite sol kan göra med alla. Det kryllade av folk på medis, de flesta hade solbrillorna på, en öl i handen och ett leende på läpparna. Första gången jag verkligen fick suget att festa... Men jag fick snällt åka hem med svanens mellan benen utan ngn alkohol i kroppen men med världens BÄSTA UNDERBARASTE UNGE!
Idag blev det ingen prommis utan idag fick kroppen vila. Istället så åkte vi tidigt till sickla för att titta på tapet. Nu har vi äntligen valt och beställt . Känns riktigt skönt att checka av det från listan. Nu är det bara golv vi ska välja.
Efter det så åkte vi ut till Ingarö för att sjösätta  våran båt. Kommer nog bli många turer med den i sommar, härligt härligt. Måste köpa en flyttväst till Snorpan så att hon också kan få åka med. Medan Rickard och lillebror fixade med båten så hängde jag med mamma, Carro och Sofie. Har verkligen haft en jätte mysig dag ♥
Novalie och tant Karin ♥
Myser/vilar i Niclas famn....
Blev även ett stopp på mosebacke i lördags också :)
Söker ögonkontakt...
Glad liten skit på väg till sin mormor ♥
Fick en påskpresent av sin mormor idag.

Min älskling!
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0