Fredagens träningspass avklarad!

Skit hopprep!!!! Tanken var att jag skulle göra 1000 st du`s idag på dagens pw. Men även detta hopprep gick sönder, jag blir tokig!
Dagens träning:
Pw 7,5 km + 511 st du`s, 50 st smala push up , 50 st vanliga push up, 50 st swings (12 kg)
I början av prommis hoppade jag 100 st du´s, gick 1 min, hoppade 100 st du`s osv. Tanken var att efter jag gjort 5 rundor med 1 minuters gång i mellan så skulle det bli 30 sek, 100 st du`s osv. Men när jag började på sjätte rundan så gick hopprepet sönder. Måste köp mig ett som håller för det här går ju inte.  Efter det så gjorde jag 10 st push up på varje parkbänk som jag gick förbi och sen så avslutade jag prommisen med att göra swings .
Rekordet idag på du`s blev 36 st i rad....
PUss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0