Tröttmössa!

Jag hade hoppats på att vara piggare idag, men vad fel jag hade! Novalie vaknade även i natt och ville inte somna om riktigt. Igår vaknade hon av att hon drömde mardrömmar, hon låg och grinade massor i sömnen och sen vaknade hon med ett jätte skrik som jag aldrig hört förr. Hon var verkligen helt förstörd min lilla tjej, jag undrar vad hon drömde?
I natt så vaknade hon och kunde inte somna om utan att få mat.... tillslut så gav jag upp, 1-0 till Novalie.
Blev som ni förstår ingen träning för min del igår. Men idag ska jag möta upp Jenny i sickla och gå till klubben och där köra ett litet pass. Mina händer är fortfarande förstörda så det kommer inte bli ngr pull-ups idag inte. Jag är sugen att köra ngt liknade
100 st burpees
100 st box jump
100 st du`s
100 st push up
100 st squat
Vi får se vad Hedlund säger och är sugen på att köra :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0