Äntligen fredagskväll :)

Och så var det fredag igen, känns alltid lika skönt när man vaknar och vet att det är fredag. Idag så har vi varit ute på en morgonprommis och efter det åkte vi in och fikade med Emilie i gallerian. Hade tänkte att jag skulle göra i ordning oss i tid så att jag skulle slippa stressa men så blev inte fallet. Precis när jag är färdig och ska sätta på lillsnorpan hennes kläder så spydde hon ner hela mig! Var bara att börja om från början och självklart missade jag bussen jag tänkt ta men jag kom i tid ändå :) Efter jag fikat med Emilie så gick jag in och hälsade på söta Petra som har börjat jobbat i mq gallerian. Kommer kännas tomt att komma tillbaka till solna och inte hon jobbar där, snyft!
Min mamma ringde mig idag bara för att berätta att hon och mormor tittat på kort på mig när jag var liten, och att vi är såååååå lika. Visst har jag sett att hon har fått en del av mig men vi har inte riktigt varit säkra på vem hon liknat mest. En härlig blandning har vi sagt :) Men så skickade mamma en bild på mig som liten och då såg jag verkligen att hon har fått rätt så mkt från mig... och jag som tycker Novalie är söt, får inte riktigt ihop det , hehehehe :)
Nu är det idol på tv och jag tycker faktiskt det inte är så bra, måste vara den sämsta idol finalen någonsin. Inte ens vinnarlåten är så bra. Jag har i allfall fått smeta i mig en stor godispåse så nu sitter jag här i soffan och har ont i magen.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Linda

Sjukt likt!!!!

2010-12-10 @ 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0