En stor dag idag :)

Idag har vi skrivit på köpekontraktet för huset som vi har köpt!!! Det känns helt sjukt, från att bo i en tvåa så kommer vi snart bo i ett hus som har 4 st sovrum,  klädkammare, 2 st toaletter och  garage. Nu har man verkligen samlat på sig vuxenpoäng. Tyvärr så kommer vi inte få flytta in fören i maj, men den som väntar på ngt gott väntar inte för länge ;) Ska bli så himla kul att få inreda alla rum, längtar massor ! Vi flyttar ju ut från lgh som sagt den 10 jan och kommer då flytta till haninge( till Rickards föräldrar ). Känns lite konstigt men är jätte tacksam att vi får det. Kommer känna mig som tjejerna i programmet unga mödrar som måste bo hemma, hehehe! Hade gärna flyttat in lite tidigare eftersom man är mammaledig och går hemma, hade varit så skönt och roligt att kunna vara hemma på dagarna i sitt nya hus och fixa och pula.
VÅRAT HUS :)

Kommer bli mitt och Rickards rum. Sitter ihop med en klädkammare :)
Det här rummet kommer bli Novalies rum

Har inte riktigt bestämt vad vi ska göra med det här rummet...
Gästrum på nedre plan...
Som ni ser så behöver vi måla om rummen och fixa lite , men det kommer bli såååå bra !
för två år sedan började jag planera för bröllop , för ett år sedan började jag planera för bebis och nu ska det börjas planeras inredning och flytt ... Vad ska jag planera nästa år???
Imorgon så är det dax för babysim igen , ser fram emot det. Får hoppas att det inte blir lika stressigt som förra måndagen bara, hehehe
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Karin

Ehhh?? Ni kan väl på fullaste allvar inte mena att jag ska bo i gästrummet?? Jag hoppas att ni tänker om så jag får ett eget rum?? hehehe ;)

2010-12-06 @ 15:41:04
Postat av: Jessica

självklart gumman, du får välja vilket rum du vill ha :) Vi får åka till Ikea så du får välja ut vilka för möbler du vill ha där. Ska snart dit och handla till Novalies rum :) PUSS Tror fröken har lite att berätta för mig ;) ?? puss

2010-12-06 @ 19:31:16
Postat av: Anna

Stort grattis! Spännande med hus!! :)



Lycka till med flytt och allt!

2010-12-06 @ 20:25:13
URL: http://litentilda.blogspot.com
Postat av: Kristin

Grattis, vilket fint hus ni har köpt!

Kram/Kristin

2010-12-08 @ 22:00:04
Postat av: Kristin

Grattis, vilket fint hus ni har köpt!

Kram/Kristin

2010-12-08 @ 22:00:58
Postat av: Jessica

Tack! Tror vi kommer stortrivas där :) Du får komma ut och hänga med med mig och Novalie sen när din lilla prinssesa kommit och när vi flyttat in... PUss

2010-12-08 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0