En dag i uppsala :)

I dag åkte vi till Uppsala för att fira "födelsedagsbarnet" Max som fyllde 36 år . Rickards pappa kom och hämtade hos vi 10 tiden, han tyckte det vore onödigt att vi skulle ta två bilar dit( han är inte dum han inte, ) så vi åkte med honom upp. När vi sen kom dit så gick vi först upp i deras lgh och drack lite glögg och sen efter det så gick vi ut och åt brunch. Det var verkligen jätte gott, självklart åt jag alldeles för mkt :) Det var så trevligt att träffa alla igen, händer alldeles för sällan. Tyvärr så var inte hela familjen Holst samlade,vi saknade Johan,Mischa och Ansi... Eftersom jag aldrig har varit i Uppsala så tog Max och Mikaela oss på en liten prommis efter brunchen och visade upp staden. Uppsala är verkligen en mysig och charmig stad. Det var väldigt kallt ute men det var jätte skönt att vara ute i friska luften, så efter en sådan uppfriskande prommis så behövde vi lite mera glögg innan vi kunde åka hem igen :)
Undrar hur många pussar Novalie får på en dag egentligen ?? ;)
Tjejligan Holst <3
Novalie  myser med världens bästa farfar <3
TUSEN TACK FÖR I DAG MAX OCH MIKAELA <3 <3 <3
Imorgon kl 12.00 så ska vi skriva på köpekontraktet , wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Vi bestämde hos för huset på Ingarö, känns så himla vuxet ! Är jätte lycklig och glad. Tyvärr är det inte inflyttning fören i maj och vi ska vara ute ur våran lgh 10 jan, så vi är glada att Rickard har världens goaste föräldrar som låter oss bo hos dem. Är så glad och tacksam  att jag har dem i mitt liv, puss!
Nej nu ska jag gå och lägga mig... tänkte bara lägga upp lite bilder från dagen :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0