Fredag, handbollsmatch och idolfinal.....

Nu har det gått två dagar sen jag skrev sist, det blir lite längre nuförtiden mellan inläggen men jag tycker det är viktigt att bloggen inte känns som en börda utan mer något som man ägnar sig åt när man får lite tid över.

Igår var jag på gympan och nu börjar jag känna mig riktigt stark, vilket gjorde att jag trodde att jag kunde gå ner och träna handboll på kvällen, vilket gick bra till en början sen gjorde det ont igen när jag sköt så det är bara att fortsätta styrketräna ett tag till:(

Idag träffade jag Emelie och fikade i Farsta sen gick jag till föräldragruppen som var kl. 13.00. Det är faktiskt helt ok att gå i föräldragrupp, jag gjorde inte det med Rasmus för att jag tyckte att jag har mina kompisar och jag behöver inga nya. Tycker att det är lite jobbigt att man ska umgås med folk som man inte känner bara för att man råkar ha fått barn nästan samtidigt. Men eftersom jag är lite mer hemmakär den här gången och känner att vi verkligen har rotat oss här i Sköndal så gör det ju ingenting om man hittar någon/några som man faktiskt trivs med och kan prata lite med när man ses i parken. Hmmm även om jag tror att jag är likadan som för sju år sedan så känns det ändå som om någonting har förändrats, funderar till och med på att gå på kyrkans barntimme på onsdag (hur många vuxenpoäng är inte det???) Får väl kompensera det på något annat sätt;)

Sen hämtade jag Rasmus och han tog med sig en kompis hem. Först gick vi och fika hos Robin och sen hem till oss. Sen dess har det varit full fart och nu sitter vi (jag, Rasmus, Jenny, Rolle och Tomas) i soffan, Peter är ute med jobbet, med godis, chips och rödvin och ska se på Idolfinalen, fredagsmys!!!

En pepparkaksgubbe och en nisse i luciatåget



Dagens outfit: Set från Lindex med Nowalie-strumpor:)


Imorgon är det hockey och sen ska Rasmus sova hos mormor och morfar så vi får se vad resten av oss hittar på.

Kram på er/ Linda


Kommentarer
Postat av: jessica

Hur många tror att Linda kommer försöka få med mig och Novalie kyrkans barntimme????!!!! ;)

2010-12-10 @ 21:31:24
Postat av: Linda

Haha så fort du blir haningemorsa så ska du me;)

2010-12-10 @ 22:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0