Helgen börjar lida mot sitt slut...

Igår var det dax att fira minijul igen, denna gång hemma hos lillebror och Carro . Tänka sig, förra minijulen så berättade jag och Rickard våran stora nyhet att jag var gravid :) Jenny var den enda som redan visste om det, för jag hade inte kunnat hålla mig och sen var det omöjligt att försöka mörka det för henne. Det var så sjukt, så fort jag blev gravid så försvann både min kondis och ork direkt . Så att vi båda satt i soffan där igår med våra små ♥ kändes lite overkligt men helt underbart! Är så glad att  just Jenny också blev gravid ca 2.5 månad efter mig :) Den lyckan när Jenny berättade att de också skulle få barn är obeskrivlig. Iallfall.... Det var jätte trevligt och mysigt att träffa alla igår men man blev lite trött i huvudet efter alla åkt hem( Jag och Rickard stannade kvar lite längre än alla andra) Ljudnivån blir alltid så himla hög på ngt konstigt sätt ;) , och när den blir det så orkar jag inte riktigt tänka,jag måste anstränga mig för att lyssna och hänga med. Det tar faktiskt på krafterna :) Självklart så drack grabbarna( lillebror och Rickard) och blev "lite" fulla så vi åkte inte hem förrän halv ett.... Nu har det gått över ett år sedan jag drack eller ens smakade på ngt och det är så skönt, saknar det inte alls. Får se när jag tar min första "fylla" , tror dock det kommer dröja ett bra tag till.
min outfit (kläderna från vila, mössan från HM)
hahahaha! Storebror fick en bastumössa i julklapp( ingen som snodde den julklappen från honom, konstigt!)
Jag och småttingarna  ♥♥
Idag så hade jag och Rickard tänkt åka till Ikea för att köpa ett spjälskydd till Novalies nya säng. Men det snöade alldeles för mkt för att det skulle vara värt att sätta sig i bilen och köra dit. Gillar inte att vara ute på vägarna när det är sånt här väder. Blev en mysig dag här hemma istället, inte helt fel det heller :) Älskar min lilla familj!
Glad liten skit idag ♥
Sa igår att  det var en viss person som inte skulle få sova i sängen med oss... Ngt som gick in i ena örat och ut i andra :)
♥ Pappa och dotter♥
puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0