jullov

Ja jag vet att jag inte skrivit så mycket men jag har tagit lite jullov från bloggen eftersom jag har min stora kille hemma som måste aktiveras hela tiden. Nu har vi varit tre dagar i rad på skridskobanan och det känns så gediget att kunna gå ner på fotbollsplan och spela hockey, hoppas verkligen vintrarna fortsätter såhär! Nästa år kan han nog gå ner själv och då kan han få vara där så länge han vill och inte behöva gå hem föra att mamma fryser.

Igår var vi först nere på isen halva dagen med Stoffe och sen hämtade vi upp Dogge på fritids, på vägen hem hyrde vi tre filmer, två till Rasmus och en till oss. Sen blev det oxfilé och potatisgratäng framför TV:n, det var en film om en hund och en katt som skulle stoppa en elak katt som försökte ta över världen. Det låter galet men den var faktiskt rätt rolig om man vill ha en film att se tillsammans. Sen såg jag och Peter på vår film medan Rasmus och Dogge körde Rockband inne på Rasmus rum, vi såg en som heter Unthinkable, skitäcklig men bra!

Imorgon är det nyårsafton och det ska firas hos Robin och Carro i år, det är glitter och glamor tema, rätt skönt fakttiskt att slippa klä ut sig. Vi har haft lite teman de andra åren där alla har fått sin karaktär tilldelad och alla går in för det till hundra procent så det gäller verkligen att anstränga sig. Jag har varit Amy Winehouse och Cher.
Nu var iallafall jag och Jennie på Parisnytt i Tyresö och köpte värsta oscargalanklänningen, dem ska stänga så de hade mer än halva priset. Så letar ni en balklänning eller en riktig festblåsa så passa på att åka dit. Lägger ut bild på den efter imorgon, vill inte avslöja för dem andra hur den ser ut.

Häromkvällen så var Lina och Sara här och åt middag sen smet vi ner till krogen, som vanligt har vi tusen saker att prata om, vi måste försöka ses lite mer ofta så det inte blir så mycket varje gång att ventilera. Det var iallafall jättemysigt! Längtar redan till nästa gång vi ses, LOVE YOU!


"Sköndals hell-rockers"

Gott nytt år allihopa ses år 2011!!!

Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0