kan inte ngn bara säga vad vi ska göra...

Jag blir snart galen, nu när vi hade bestämt hos för att vi skulle köpa radhuset i gustavsberg så ringer mäklaren och säger att den som la högsta budet på huset på ingarö har hoppat av! Så nu har vi suttit här hela dagen/kvällen och grubblat( mest jag iallfall, Rickard är lika lugn som alltid) Båda har verkligen sina för och nackdelar, gustavsberg ligger mera centralt, billigare pris, man kan flytta in idag, men har en HÖGRE driftkostnad ... Ingarö har ett garage,ett extra rum  och är lite finare... men det är inte inflyttning fören i maj! Jag blir tooooookig! Är mest orolig för hur räntan kommer se ut i maj... Att det ska vara så här svårt att bestämma sig, önskar ngn sa till mig att det här är bäst för er, så ska ni göra!
Idag så åkte vi först ut och tittade på annat radhus i gustavsberg, inget  vi gillade. Efter det så åkte vi och tittade på det vi var och tittade på igår, och då bestämde vi oss för att vi skulle köra på det, kändes så skönt! Sen när jag satt och fikade med Tessan i forum ringer mäklaren och säger att de som la ett bud över oss på huset på Ingarö har hoppat av och att säljaren kan tänka sig ta vårat bud.  Det är inte sant tänkte jag! Jätte roligt att vi har chansen att få välja men jag blir lite matt. Jag som är proffs på att grubbla grubblar snart ihjäl mig, vad blir bäst???? Vi får se hur detta slutar....
Det var jätte mysigt att träffa Tessan idag, var alldeles för länge sedan vi sågs över en fika. Vi åt lite lunch och snackade massa skit :)
man blir trött av att flänga runt och fika   <3
Blev ingen morgonprommis idag så jag ser fram emot att komma ut och gå imorgon, kommer nog bli en lång prommis så att jag kan rensa tankarna.
Hörs mera imorgon!
Puss och kram Jessica
Lattermorsan :)
Min lilla äskling( om ändå du kunde säga vart du skulle vilja bo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0