Letar bostad för fullt...

Nu är det inte långt tid kvar tills vi måste vara ute ur våran mysiga lgh, 1 månad går fort :( Det är verkligen blandade känslor med flytten. Jag tycker det är så skönt att vi fått den såld men samtidigt så är det lite ångest känslor eftersom vi inte har hittat ngt nytt. Men idag så var vi och tittade på ett radhus i gustavsberg som föll oss i smaken :) Rickard har ändrat sig och kan tänka sig flytta till radhus, det är stort :) Vi ska titta på ett annat imorgon också , faller inte det oss i smaken så ska vi nog lägga ett bud på det som vi var och tittade på idag. Håller tummarna att det går våran väg denna gång. Det är ett bra område om man har barn, nära till dagis/skola/idrottshall :) Det är en del som vi vill göra om om vi flyttar dit, men det är perfekt för då får man det som man precis vill ha det. Får verkligen hoppas att vi inte kommer få ngt besök av arga snickaren ( men den chansen är nog väldigt liten, hoppas jag)
Idag så kom jag äntligen ut på en långprommis, riktigt skönt i kylan ( -13). Trodde jag skulle hata att snön kommit men så är faktiskt inte fallet, tycker det är riktigt mysigt! Kanske för att man slipper stiga upp när det fortfarande är kolsvart och att det faktiskt går att dra vagnen, så jag kan gå ut och gå på morgonen. Hittills så gillar jag snön, får se hur länge det varar..
. Efter jag varit ute på den härliga prommisen i 1,5 timme så åt jag lite lunch och tog en varm dusch, sen åkte jag hem till Sniffi och hälsade på. Det var roligt att träffa henne, det var ett tag sen.  Ella sov hela tiden när jag var där men jag gluttade lite på henne och hon har också fått sådana härliga kinder som min lillsnorpa. När jag varit där ngr timmar så åkte vi hem och mös en stund hemma innan det var dax att åka på visningen. Det är ngt som är mindre bra med vintern, att man måste klä på Novalie så mkt . Hon tycker det inte är så roligt när man ska sätta på henne alla kläder.
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer i sängs innan kl elva ikväll. Det var ett tag sedan det hände, har blivit att jag kommit i säng runt halv ett och det är alldeles för sent. Jag tror inte jag kommer kunna somna fort idag ändå för jag kommer nog bara ligga och grubbla på radhuset vi tittade på. Har redan börjat möblerat hur jag vill ha det och hur jag vill att det ska se ut osv.
Mot sängen.......
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Erica

tack gumman. Den lyxen har jag varje dag =)Men det ser inte ut som du blir utan, du har ju ett alldeles eget charmtroll att mysa med =)Lycka till med hus, här är det totalt omöjligt, vi har hållt på i snart ett år. Nu har vi bestämt oss för att bygga nytt. Vart i G-berg.? Kram

2010-12-02 @ 08:36:49
URL: http://www.ericaochgordon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0