Passar på att skriva ett lite inlägg...

Jag borde egentligen gå och lägga mig, men tänkte att jag kan skriva ett lite inlägg innan :)

Julafton har nu varit och den firade vi hemma hos min mamma och Lasse ute på Ingarö. Båda min bröder med respektive var med, t om Cornelia.Det var faktiskt första gången jag firade jul ihop med henne och hon är 9 år, så det var väldigt väldigt roligt tycker jag. Mamma  som hade alla sina barn och barnbarn hos sig i år var nog överlycklig :) Vi hade verkligen en jätte lyckad och rolig jul, tror alla är super nöjda. I år så struntade vi vuxna att köpa till varandra. Istället så gjorde vi så att vi alla köpte 3 st julklappar för 100 kr st och sen så "spelade" vi om dem. Blev verkligen jätte roligt, blev en fight om ngr julklappar på slutet när man fick sno av varandra. Hur kul som helst!
Min outfit på Julafton... överdel från hm och strumpbyxor från Lindex
Novalies outfit är beställd från ellos
Kusinerna myste i soffan hemma hos oss, innan vi begav hos till kyrkogården för att tända ett ljus för pappa och för Annikas och Fredriks son. ( Familjen Lindquist/Hedlund kom hem till oss och drack lite glögg och tittade på kalle innan vi åkte till mamma) Storbror det är dax att göra en Lindquistare av Hedlund tycker jag ;) Så att jag bara kan skriva fam Lindquist
(Jag och Rickard köpte julklappar till varann)  Jag fick ett par MOON BOOTS(gråa) och ett par andra vinterskor :)
Rickard fick en fin klocka av mig, så vi båda hade tydligen varit snälla i år ! ♥
De var de enda korten jag kan bjuda på nu från den kvällen. Resten av alla kort finns på kameran och de har jag inte lagt in på datorn än, men snart :)
Eftersom vi firade julafton hemma hos mamma på självaste julafton så åkte vi hem till Rickards mamma och pappa igår och firade jul. Det var också jätte mysigt, Knatte(Novalies gudfar) var också med.  ♥♥♥ Vi sov över där så vi hade en heldag ihop med dem, testade på och kände hur det kommer att kännas :) Det kommer bli så bra att bo där, ska faktiskt bli roligt! Vi kommer flytta dit redan imorgon så idag har vi packat MASSOR! Mischa läs inte nu....  Det är tur att Mischa jobbar imorgon för jag tror hon skulle fått en liten hjärtinfarkt om hon skulle se hur mkt som vi kommer med :) Det ser säkert mera ut än vad det är, så det kommer få plats :)
Världens lyckligaste tjej i gåstolen som hon fick av sin farmor och farfar :)

Novalie fick så himla mkt fint i julklapp, tusen tack! Hon fick bland annat rosa converse skor(likadana som jag har, hehe),tofflor,"Onepiece" overall,leksaker, adidas jacka,kläder,hoppgunga, gåstol, böcker, handuk ,docka, pengar,pyjamaser osv...
Nej nu ska jag hoppa i sängs och njuta av min sista natt som en nackabo.
Nattinatti!
Skriver mer sen när jag får mera tid och har mer bilder att bjuda på:)
Puss och kram Jessica
♥ Lycklig tjej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0