Morgonmys

Godmorgon, ligger i sängen igen efter ha skickat iväg Rasmus och Peter. Har i och för sig varit lite duktig innan, har vikt tvätt och satt på en ny maskin och fixat frukost till Rasmus. Rebecca sov som vanligt hela natten sju till åtta, tänk om hon helt plötsligt vill börja äta på nattten igen, då skulle man bli helt knäckt nu när man har vant sig.
 
Morgonmys

Igår satt jag och läste och skrev på datorn hela dagen och kvällen eftersom jag hade två arbeten som ska in idag, som vanligt var jag ute i sista stund. Dessutom hann jag med babysim, möte på soc (jobbet) och hämta Rasmus till fotbollsträning och sitta där en timme. Men sent på kvällen så blev jag iallafall klar, inte mitt bästa arbete men det är iallafall klart. Nu kommer jag få mina 7.5 poäng för hösten iallafall så får jag ta resten nästa höst så efter idag är jag 100 % mammaledig nästan vilket fall.

Snart ska jag ge mig iväg till gympan och sen direkt till Lärarhögskolan, sista gången på länge:) Är väl hemma till sju ikväll. Men imorgon ska jag inte göra någonting förutom att vara hemma:)

Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0