NOVALIE HAR REDAN FÅTT 2 TÄNDER!

I morse när vi låg kvar i sängen efter vi vaknat så höll Novalie på och "lekte" med mina fingrar. Och med det så menar jag att hon tar och biter på dem. Då kände jag det som jag tidigare tyckt mig ha känt,ngt som kändes hårdare än tandköttet! När jag har yttrat mig om det innan och  sagt att jag trott att det är tänder så har alla sagt - nej inte än!!! MEEEEN, idag så såg jag 2  små söta tänder som börjar komma upp nertill. Trodde de skulle börja komma runt 6 månader inte nu!
Idag har verkligen flängt runt, vi började åka till barnetshus sen efter det åkte vi till Ikea, sen sickla och sen efter det så mötte vi upp Rickard i forum. Nu har vi fått allt inhandlat som vi skulle handla, två småsaker saknas men det ska jag fixa imorgon. Har haft en jätte mysig dag med min dotter, trivs faktiskt bäst med att gå runt och handla själv.
Vad skulle man göra utan selet?!
Nu ska jag natta Novalie... Vi hörs!
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

Nu får du verkligen sluta amma :P Syrrans ena fick oxå tänder när han va fyra månader så hon e normal sötnosen hihi

2010-12-22 @ 20:03:14
Postat av: Jessica

Skönt att höra att det finns fler barn som får tänder tidigt. Det funkar än så länge att amma för hon lägger tungan för:)

2010-12-22 @ 20:16:14
Postat av: Petra

Vad skönt :) annars har du ju iaf en gratis piercing, de e ju inte fel heller haha

2010-12-22 @ 20:36:04
Postat av: Mickis

Wera fick tänder för knappa 4v sen också =) Amma går superbra ändå hon har inte bitit mig! (än..) :)

2010-12-22 @ 22:21:55
Postat av: Jessica

Får hoppas att de inte gör det :) Tror inte det är skönt, hehehe

Petra jag har inte en enda piercing längre ...;)

2010-12-22 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0