så är det snart måndag igen...

Sitter här i soffan och är lite äcklad över mig själv, jag har ätit alldeles för mkt socker denna helgen. Skulle jag ställa mig på vågen så tror jag att den skulle visa 3 kilo mer än i fredags hehehe. Usch nya tag imorgon! Efter jul kanske det är dax att ta ett litet uppehåll med socker igen. Det är lite skönt att rensa kroppen ibland, så så får det bli ;)
I helgen har vi bara tagit det lugnt, igår gjorde vi verkligen ingeting. Det är så himla skönt att bara vara hemma med älsklingen och Novalie. Jag gillar att inte  alltid vara uppbokade på helgerna. Man behöver vara själv ibland, jag orkar faktiskt inte umgås hela tiden med andra. Låter kanske lite hemskt men så är det, behöver egentid med min familj. Är jag uppbokad med ngt varje dag så kan det bli för mkt för mig, sån är jag :) Det är ngt som jag älskar med mig och Inke och mig och Karin. Det kan gå dagar ,veckor utan att vi ens hörs eller ses med det gör inget. Vi vet var vi har varandra och det är ngt som jag älskar med oss. När vi sen väl ses så är det precis som vanligt :) Precis som det ska vara.  Älskar er!
Idag så åkte jag in till söder vid halv tio och mötte upp Karin för att ta en fika med henne och Inke innan Karins match. Blev bara jag och Karin för Inke var lite bakis och behövde sova lite längre, hehehe :) Hon mötte upp mig sen efter jag och Karin fikat klart , vi gick lite i ringen innan vi gick till eriksdalshallen för att kolla  Karins matchen. Tack för idag tjejer  <3 Karin flytta "hem" igen ;) Du och killen kan få bo i vårat "gästrum" hehehe
Novalie och Karin
trött liten tjej som precis har vaknatInke & "mini Inke"
Sitter och kollar damhandboll samtidigt som jag skriver detta inlägg. Sverige är grymt duktiga, härligt!
Måndag imorgon igen och det betyder att det är dax för babysim . Jag som inte känner mig helt frisk hoppas att jag mår bättre imorgon..
Igår så ställde vi Novalie upp i soffan  så att hon fick stå upp själv, ngt som hon tyckte var jätte roligt.

Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Karin

Hahaha! Ja, ska sälja in idén till honom, vilket med andra ord betyder... att lägga mig ner raklång över vägen o säga OM du nåååågonsiiiinn har älskat mig...



Som vi sa på fiket, vissa minnen finns alltid kvar <3 Jag får alltid lite ont i hjärtat när jag ska åka ifrån Stockholm!!!! Puss o kram

2010-12-13 @ 10:26:42
Postat av: Inke

O jag älskar dig!!!

2010-12-13 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0