Soffpotatis

Måndag morgon igen då:) Bara att packa ihop och åka iväg på babysimmet, idag hade jag gärna  varit hemma eftersom . Rasmus har stökat jättemycket i sängen i natt. Han hade tydligen ont i huvudet men det gick inte att väcka honom så han låg bara och åmade sig i sömnen, till slut fick jag liv i honom så han kunde få lite alvedon. Sen var han inte sjuk i morse utan det måste varit vätskebrist eller nåt, vilket fall som helst så blev det inte mycket sömn i natt och som toppen på isberget så vaknade Becca kl sex och skulle amma. Så idag är jag lite trött men jag ska absolut inte klaga, jag får sova väldigt mycket ändå.

Igår blev sessan fem månader, usch vad tiden går fort. Snart ska jag sluta amma, det känns både skönt och vemodigt den här gången. Jag är inte överförtjust i att amma, jag tycker det är skönt att hon inte måste vara bunden till mig hela tiden men det är sista gången och det är något speciellt den kontakten man har då samt att det är ganska skönt att slippa tänka på allt som måste med om man inte tänker vara hemma, brösten följer ju liksom med en;) Får väl se om jag håller fast vid planen att sluta vid sex månader......

Igår fick jag lite sovmorgon, eftersom Rasmus sov hos mormor och morfar och dem tog fotbollsträningen så passade jag att gå och lägga mig igen när Rebecca satt med Peter det var väldigt skönt. Sen gick vi ner allihopa till fotbollsplanen där dem  har spolat en isbana efter skridskoåkningen så åkte jag, Jenny och Becca och kollade på GT-Polisen som tur är var det iallafall en bra match på kvällen när landslaget spelade för matchen i Skärholmen var inge vidare, men det blev två vinster och det är det enda som betyder något. Eller som Rasmus sa på isen igår, för mig är det inte viktigt att det är roligt jag vill bara vara bra på det jag gör..... hmmmm

Rebecca verkar inte riktigt vara på hugget idag utan är trött och gnällig så nu när vi har kommit hem från babysimmet så tänkte jag bara ligga på soffan med henne tills det är dags att åka till Rasmus träning.....

Kram på er/ Linda
                   


Tänk att det var fem månader sen.........<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh herregud, minns verkligen den här sommaren! Skönt att hon tittade ut till slut :) Så fina bilder!

2010-12-14 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0