Hemmadag

Idag är det onsdag och jag har inga planer överhuvudtaget, jätteskönt. Jag hade tänkt att jag kanske skulle gå till kyrkans barntimme men är nog inte redo för det riktigt än:) så istället tänkte jag rensa här hemma igen. Gästrummet ser fortfarande ut som förra veckan. För tillfället ligger vi i sängen fast vi har varit uppe sen sju, efter att Rasmus och Peter hade gått så åt jag frukost sen gjorde jag mina magövningar och nu tänkte jag att hon skulle somna om så jag kunde lägga mig i badet.

Igår var jag på gympa och sen åt jag lunch hemma hos mormor efter det så hade jag ett möte på banken, har bestämt mig för att byta bank och det var lite mer arbete än vad jag trodde, mycket papper blev det iallafall. Rasmus ville följa med Tor hem så jag behövde inte gå ner och hämta honom heller, dem har lekt ett par gånger nu och det vore roligt om de fortsatte med det eftersom Tor också har en liten syster som är ca två månader yngre än Rebecca. När Peter kom hem så ville han laga mat så jag hämtade Rasmus, så åt vi till handbollen. Det blev en riktig 80-tals rätt, kassler med chilisås och ananas, mums!

Tyvärr förlorade landslaget mot Frankrike igår, men jag tycker absolut att dem har gjort en fantastisk insats det måste ha varit svårt att ladda om efter bragden mot Norge. Att förlora med en mot tvåan i världen är ju faktiskt helt ok! Efter matchen så gick jag och Jennie på en långpromenad och det var jätteskönt dels för att jag kunde svänga med armarna eftersom jag inte hade någon vagn framför, dels för att det var väldigt skönt att komma iväg lite på kvällen och känna sig lite fysiskt trött men mest för att det var mysigt att träffa Jennie och uppdatera sig och snacka lite skit.....

Rebecca har kommit på att det låter när man bankar en sked eller dylikt i bordet så nu gör hon det hela tiden, det var jätteroligt de första gångerna men nu........

Nu har hon iallafall somnat så nu ska jag hoppa i badet.

Kram på er/ Linda


På väg ut i vintervädret med våra fina NS mössor

          
Handbollsmatch i skärholmen                                         

Redo att gå på gympan.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0