dax att skriva ett inlägg...

Oj nu ser  jag att jag inte skrivit ngt sen i söndag, kan bero lite på att jag inte mått tipptopp. Jag började få lite ont i halsen i söndags och i måndags när jag vaknade kände jag mig snuvig och hängig. Men det stod babysim på schemat så det var bara att hoppa i kläderna och åka iväg. Blev en väldigt slapp stil , onepiece overallen och uggsen. Jag orkade verkligen inte bry mig! När vi väl var där sen så kändes det bara roligt. De små fick dyka för första gången :) Det är faktiskt jätte mysigt att göra det här ihop med Linda och Beccis. Man hör verkligen vems som är Lindas dotter iallfall hahaha! Hon pratar heeela tiden :) Efter vi simmat klart så gick vi lite i sickla köpcentrum, tittade i ngr butiker och så åt vi lunch.
trött tjej efter badet  Min lilla älsklings snopra
(hihihihi)
Varken jag eller Linda var så sugna att gå runt, speciellt inte jag. Jag började känna mig ännu sämre och längtade bara hem så jag kunde lägga mig i soffan och äta kladdkaksmuffins med nuetella i, TJOCKIS! (så blev det också).
Den natten sov jag inte alls bra, hostade och snörvlade heeeela tiden, blev tokig! Så i tisdags när jag vaknade så mådde jag inte alls bra. Blev en heldag i sängen och i soffan, mobilen fick stå kvar på ljudlöst för jag orkade inte prata i telefon. Sov bort hela den dagen kändes det som, men på kvällen så åkte vi hem till lillebror och Carro för de behövde hjälp av Rickard att installera en grej. Jag intog deras soffa med en stor godispåse och tittade på handbollen medans killarna fixade i badrummet. De har verkligen fått super fint, man kan inte tro att det är samma lgh.
Igår kände jag mig lite bättre fast var fortfarande hängig och förkyld. Gick väl upp runt niotiden och åt lite frukost sen hade jag tänkt gå ut och gå men så blev det inte... Både jag och Novalie somnade när jag ammade henne i sängen, vaknade igen vid tolv då det ringde på dörren, det var mamma som var lite orolig. (Hade glömt sätta på ljudet på mobilen, så jag hade ett antal missade samtal). Hon hade ringt i tisdags och då hade jag inte svarat för jag låg och sov, sen hade jag inte orkat ringa upp för jag hade ingen lust eller ork att prata i telefon... Så när jag inte svarade igår och sen när hon såg min status på fb att jag hoppar in i min lilla bubbla så blev hon orolig. Men det var mysigt att få mamma på besök och Novalie fick en mysstund med sin mormor. När hon sen åkte tillbaka till jobbet så började jag rensa ibland mina kläder som jag har här uppe i lgh. Nu åkte alla mammakläder bort och alla kläder som är för stora för mig. :)
På kvällen sen så tittade vi på handbollen , men tyvärr fick jag inte se de sista 10 minuterna för jag somnade med Novalie när jag nattade henne.
Idag när jag vaknade så var det lite snökaos ute,och jag som hade tänkt åka till ikea idag för att titta lite blev lite besviken. Ställde in mig på att vara hemma idag också men sen när jag pratade med Rickard på telefon och han sa att det nog inte var ngn fara så åkte jag iväg :) Blev en shoppingtur på ikea och sen efter det så åkte jag till skärholmen. Hittade äntligen mössan jag letat efter och en del julklappar.
familjen Holst <3
(köpte en stol på ikea som vi ska ha hos min mamma)
Imorgon är det fredag igen, denna veckan har verkligen sprungit iväg. Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi måste flytta ut och jag börjar bli väldigt stressad över det. Hoppas att vi kan börja lite smått i helgen med att börja packa ner och sortera upp allt. Ska bli så himla skönt när det är över och vi flyttat till haninge ... Svärmor har mailat över bilder på rummet som vi ska få bo i. De har verkligen gjort jätte fint, de är helt underbara!
Tack Mischa och Bosse <3
Ska försöka ta mig en prommis imorgon innan vi ska på bvc. Har ju inte blivit mkt sånt denna vecka när man varit sjuker, desto mer godis har det blivit. Ska bli intressant att se hur mkt Novalie väger och hur lång hon är nu. Det verkar som hon har stannat upp lite :) Ska även höra vad det är för röda utslag hon har fått på bröstet och ryggen...
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: jennie

coola mössor vart kommer dom ifrån jätte bra juleklapp juh =)

2010-12-16 @ 22:36:29
Postat av: Jessica

Köpte dem på hm, herravdelningen ... Du kommer behålla den själv om du köper en sån för de är grymt sköna :)

2010-12-16 @ 22:51:20
Postat av: Linda

Du vet vart kläderna som är för stora och som du tänkt slänga bort ska va? ;)

2010-12-16 @ 22:58:39
Postat av: inke

dom ska till Bondegatan 48 :-)

dom är för stora för dig oxå Linda!!!!!

2010-12-17 @ 09:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0