Ingen tvingar er att läsa våran blogg....


♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Idag har mina tankar varit hos min kusin Annika och hennes Fredrik och Agnes som tagit farväl av Agnes lillebror. Hoppas de finner styrka och kraft att orka gå vidare. När jag läste Fredriks status i kväll så forsade tårarna igen, livet är verkligen inte rättvist.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Idag skulle jag egentligen åkt in till stan för att träffa min syssling Veronica, men imorse när jag vaknade och såg att det var snökaos ute igen så avbokade jag våran date. Hade verkligen velat träffa henne för det var jätte länge sen vi såg. Jag har blivit jätte fjantig nu när jag har min lilla flicka. Jag ger mig inte ut på vägarna om det är snöoväder och kaos i trafiken, det finns ingen mening med det. Istället så myste vi soffan och sen när det slutade snöa så tog jag fram bärselet och satte henne i det och gick ut och gick. Det var så skönt att komma ut i den friska luften , har inte varit ute och gått på jätte länge så det var verkligen dax.
När jag kom hem  från prommisen sen så tog jag en liten paus i soffan sen satte jag igång med städningen. Novalie ville inte vara själv så hon fick vara med och  "städa" idag, men hon tyckte nog inte det var så roligt för hon somnade som en stock  ♥ Men jag fick massa gjort ändå, tvättade 2 maskiner,dammsugit, dammat, plockat och fixat så nu känns det inte lika stökigt bland röran:)
Linda ringde idag och berättade att hon hört att vissa tycker vi skriver ALLDELES för mkt om bebisar... MEN LÄS INTE VÅRAN BLOGG DÅÅÅÅÅÅÅ!!!!! Ursäkta men jag blir så irriterad, det är väl ingen som tvingar er att läsa våran blogg , eller????? Både jag och Linda går hemma och är mammalediga med våra små, vi skriver om våran vardag och våra dagar handlar om våra små. Nästan allt vi gör involverar våra tjejer!SÅ SNÄLLA SLUTA LÄSA VÅRAN BLOGG OM DU BLIR IRRITERAD! Bebisar bebisar bebisar bebisar bebisar bebisar beeeeeeeeebisar!!!!!!!

Idag är det 4 månader sedan min LILLA BEBIS kom till världen. Dessa 4 månaderna har varit de bästa månaderna i mitt liv♥
Vi firade det med att hon fick provsmaka mat för första gången. Ngt som hon gillade massor, tror vi har fått en matglad tjej. :) Här spottades inte maten ut....
Nej nu ska jag hoppa i sängs så jag orkar ta hand om min bebis imorgon...
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Mickis

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR ER BLOGG OM BÄBISAR!! =) <3

2010-12-21 @ 11:07:14
Postat av: Jessica

Gud vad bra Mickis :) Puss

2010-12-21 @ 23:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0