Vill ni inte läsa om en massa bebisar, läs en annan blogg!!

Hatar min dator, nu hade jag skrivit jättemycket och helt plötslig så går den bak en sida och allt försvinner, hatar, hatar, hatar.........

Just nu sitter jag hemma och är lite rastlös, Becca bara sover och sover. Tror hon är lite sjuk, hon verkar vara förkyld och kanske har ont i magen. Hon vill inte äta maten så idag har det fått bli amning istället, skönt att det funkar iallafall. Egentligen är det rätt otroligt att de är nöjda något under dagen, tänk er själva att det till exempel kliar på näsan och ni kan inte göra det själva och ni kan inte be någon göra det. Det enda ni kan göra är att uttrycka sitt missnöje över det, och när ni gör det så kommer det någon och stoppar in en napp i munnen på er....
Tänkte åka iväg och köpa lite julklappar innan jag hämtar killarna till fotbollen men verkar gå sådär får kanske åka på träningen istället. Inatt har det snöat så mycket så jag vet inte ens om jag får ut min bil, den ser ut som en liten sockerbit på parkeringen. Det påminner om våra vintrar vi hade när vi var små, hoppas bara att det fortsätter såhär för jag vill hellre ha vita jular än blaskiga som det har varit några år innan.

Har hört på lite olika håll att man är såååå trött på vår blogg för vi skriver ju bara om våra bebisar, NO SHIT! Det var ju liksom tanken när vi började skriva bloggen, att de som inte vill läsa om våra bebisar och familjeliv som för tillfället är vår vardag, inte behöver göra det på fb och de som vill läsa får göra det här. Så ett litet tips till er som inte vill läsa om bebisar mm, läs inte vår blogg, det är helt ok vi blir inte ledsna, jag lovar!

Här kommer lite bebisbilder från helgen mm för de som vill titta:-)


Rasmus  vid ungefär samma ålder ca sex månader

Finns vissa likheter, vi kan iallafall konstatera att dem har samme far, som tur är;)

När hon skrattar tycker jag hon är lik mig som barn.......

och när hon är allvarlig så är det Peter!                  Peter som bebis

Lite blandat gissa vem som är vem:-) Har tyvärr inga bilder på mig själv mig ska försöka fixa det...





Kram på er/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0