mina älsklingar sover och jag har lite egentid :)

♥Nu är det inte alls långt kvar tills det är julafton, trots att det bara är ngr dagar kvar så har jag inte fått ngn julkänsla. Den kanske kommer på självaste julafton, får hoppas på det iallfall. Vi har ju struntat i att julpynta här hemma eftersom vi snart ska flytta ut, så det kanske är därför jag inte fått ngn julkänsla. Vi brukar ha gran och hela kittet så det känns lite tråkigt att vi inte gjort det julmysigt här hemma, men men.  VI har bestämt oss för att vi ska flytta hem till svärföräldrarna den 27 dec, ska bli så skönt när allt med första flytten är färdigt för sen är det bara vänta tills vi får flytta in i vårat hus. Känns fortfarande helt overkligt att vi ska bo i hus, känns väldigt vuxet!
Idag har jag inte gjort ngt spännande alls, hade tänkt åka till ikea idag igen men orkade inte det efter jag varit ute på min morgonprommis. Tog den långa rundan idag på 9 km och idag tog det lite längre tid än vad det brukar( 1 timme och 40 min). En härlig runda! Får se om det blir ngt ikea för mig imorgon istället. Jag måste komma iväg imorgon för jag måste handla de sista julklapparna,så jag får det fixat.
Idag skulle vi egentligen bjudit fam Ekström på middag men Rickard kom hem och var jätte dålig,så han bäddade jag ner i sängen när han kom hem. Så middagen blev tyvärr inställd men Ullis kom förbi en snabbis och lämnade Novalies julklapp efter de varit i forum. ♥ ♥
Min nyvakna chubby efter prommis ♥
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0