flyttpacka, flyttpacka, flyttpacka....

Idag så stod det åter igen flyttpackningen på schemat, det är såååååååå tråkigt! Jag är verkligen jätte  glad över att vi beställt flyttstädning . Hade jag vetat att man hade varit tvungen att storstäda sen också efter man packat ner allt, då hade jag nog lagt mig ner på golvet och gormat - vill inte, vill inte , viiiiiiiill iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinte!
Vi fick nästan ner alla köksgrejer och det som vi har haft stående i våra fönster, så så jätte mkt är det inte kvar nu. Fast det känns som att det är jätte mkt kvar bara för att det ser så ut för ögat. Det är så mkt kartonger och grejer överallt så man får lite krupp. Jag har lite svårt för när det är så "stökigt" , speciellt när det är så mkt grejer. Det kryper lite i mig när jag är där,jag kan gå runt och flytta runt kartongerna och försöka ställa de på ett "bättre" sätt bara för att försöka få det att se mindre "stökigt" ut. Jag jag vet , jag är knäpp! Hoppas det inte behövs så många vänder till ut dit, hoppas hoppas hoppas!
Dagens oufit har vi fått av Sofie. Lite stort(74/80) , men det funkar redan nu. Min lilla groda!

Glad liten groda :)

Mindre glad mamma...Inte alls sugen att åka ut och flyttpacka :(

Då var det bara börja hugga i ....

Vi var inte där i lgh så jätte länge idag. Novalie börjades känna varm och var lite trött så vi bestämde oss för att åka hem till haninge i hyfsad god tid.
Rickard har smittat ner lillsnorpan, tog tempen på henne när vi kom hem 38,5 hade hon, så nu är det hon som har feber och snor som bara rinner. Min lilla tjej! Men det går nog över snart hoppas jag.
Trötter....

Imorgon är det dax att fira in det nya året igen! Det känns som att det var igår som man firade in 2010, detta år har gått så himla fort. Hahahaha kommer ihåg att jag försökte lura Petra på jobbet att jag drack och rökte då den nyårsafton. Hon tjatade hela tiden och frågade om jag inte var gravid,och jag nekade varje gång hon frågade. Lilla nyfikna Petra ♥ Det slutade med att jag tillslut berättade för alla på jobbet att jag var gravid, alla utan Petra :) Bara för att hon frågade så mkt så blev hon den sista som fick veta hehehe .
Vi kommer vara hemma hos storebror och Jenny i år igen, ända skillnaden i år är att vi har våra tior hos oss :)
Denna klänning ska Lillsnopran ha på sig... ( själv har jag ingen aning vad jag ska ha på mig)

När Novalie skrek i bilen idag så passad jag på och tog en bild på småttingarna som ploppat  upp :)

Nej nu måste jag sluta skriva, måste hoppa i sängs nu så jag är pigg imorgon!
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Erica

Så underbart söt hon är. Älskar den bodyn med groda, så cool.

Ja åk för tänder, ser ut som 3an e på väg med. (?) Tidigt men på ett sätt ganska skönt att dom får dom. Gordon första tittade upp på hans 5 månaders dag. Sen så det bara pigg, och innan han var 6,5 månad hade han fått alla dom 8 han har nu. Och jag lyckades ändå amma till han var 11 månader utan större problem. Lycka till med flytten. Och ett GOTT NYTT PÅ ER! KRAM

2010-12-31 @ 08:23:18
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com
Postat av: Petra

Taskmört :) hahaha... E man Nickenyfiken så e man. Hoppas ni får en jätte bra start på 2011.. Puss

2010-12-31 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0