<3

Allt är fortfarande så overkligt, varje morgon när jag vaknar så tror jag att jag bara har drömt  en mardröm ... Men så är tyvärr inte fallet, gör så ont i hela mig. Klarar knappt av att prata om det utan att det kommer tårar. Livet är verkligen så himla orättvist , ingen ska behöva gå igenom ngt sånt här. Mina tankar går ständigt till min kusin och hennes familj <3  Tänder ett ljus för lillkillen och pappa varje kväll, hoppas min pappa tar hand om honom där uppe <3 <3 <3  Har varit lite låg sedan jag fick höra vad som har hänt, har inte haft ngn ork att skriva ngt men ska försöka skriva ngt litet idag...
Idag så kom min svägerska Jenny och hälsade på, vi tog härlig uppfriskande prommis i kylan. Efter det så gick vi in och värmde oss med en kopp kaffe och så såg jag till  att Jenny fick lite mat i magen :) Var riktigt skönt att vara ute och gå i kylan, man får verkligen i sig en stor dos frisk luft. Försöker gå ut gå varje dag , vissa dagar är jobbigare än andra, beror helt på om de hunnit ploga eller inte. I fredags var det inge roligt alls att gå, det snöade för fullt och sen så hade de inte plogat på vissa ställen. Var nästan gråtfärdig av lycka när jag väl kom hem, självklart tog jag den långa rundan som är på 9 km...
( i fredags)
Innan Jenny kom så städade jag ut och rensade bland mina skor som jag har här uppe i lgh. Bestämde mig för att kasta de som jag inte använt på ett bra tag, så skönt :) Jag har bestämt mig för att börja rensa och sortera upp allt så att det blir lättare för oss att packa när det väl är dax för oss att flytta. Ska ta mig an ngt varje dag, igår rensade jag ur och sorterade upp våra lådor i vardagsrummet :)  hade verkligen en skön hemma dag ,först gick jag ut och gick sen fikade jag med mamma som kom över på hennes lunch. Efter hon åkt så tog jag mig an tvätten samtidigt som jag små pulade här hemma. Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi flyttar. Jag vill flytta in i vårat hus nuuuuuu, men först måste jag bli en haningemorsa i fyra månader innan jag får bli en ingaröbo. Tror nog att de månaderna kommer flyga iväg för det har de 4 senaste månaderna gjort . Det är redan snart dax för Rickard att lämna mig igen för att åka iväg och plugga i en månad. Han åker till skolan samma vecka som vi flyttar in hos hans föräldrar...
Nej nu måste jag sluta för nu börjar grey`s :)
Imorgon ska jag in till forum och träffa mq mammorna ,ngt jag ser  fram emot :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0