Fyra st barnvagnar tar rätt så mkt plats :)

Idag så åkte jag in till forum och träffade "mq mammorna" :) Helena , Malin och Jessica som jag jobbade ihop med på mq när jag jobbade där på pub. Lite roligt att vi alla har fått tjejer födda 10. Vi träffades kl tolv utanför mq sen gick vi och ockuperade hela fiket högst upp. Tror inte folk tyckte om oss så mkt när vi alla kommer med varsin vagn hehehe men det är bara gilla läget. Jätte roligt att träffa dem, hade inte facebook funnits så hade vi nog aldrig suttit där idag och snackat skit... Innan jag åkte in och träffad dem så gick jag ut och gick min morgonprommis, blev rundan som är lite kortare  för jag ville inte stressa till forum sen. Riktigt uppfriskande att vara ute i detta väder, faktiskt väldigt skönt. Tyvärr så glömde jag ta på mig mina vantar idag så det var lite kallt om händerna. Imorgon tror jag att det ska bli MINUS SJUTTON grader... så då måste man klä på sig varmt!

Igår så vaknade Novalie  redan kl 23.00 och var jätte hungrig, sen efter hon ätit klart så kändes det inte som hon riktigt kom till ro och kunde somna om. Hon rör sig så himla mkt nu när hon sover, man kan få sig en härlig smocka om man har otur :) Och igår rörde hon på sig heeeela tiden( så att hon väckte sig själv), så jag fick lägga henne på mitt bröst och "skumpa" så att hon kunde somna. Självklart så råkade jag också somna ,så där fick hon sova i natt . Får hoppas att hon inte väcker sig själv i natt, hon har redan vaknat en gång i kväll, redan vid nio och då fick jag  amma henne i 50 min... så hon lär vara däckad nu hehehe :p
hahahaha ni vet väl att man kan lägga upp våran blogg som en app på iphonen :)
(gå in på bloggen, tryck på mappen med en pil längst ner och välj lägg till på hemskärmen , taadaaa)
Kom och tänka på att jag inte orkat eller haft ngn lust att skriva mat och träningsdagbok. Ska bli bättre på det igen, blir roligare när man kommer igång med träningen ordentligt. Nu är det samma sak dag ut och dag in. När jag flyttat in i vårat hus så ska jag nog köpa på mig lite tränings redskap så att man kan köra lite själv hemma. Gud vad jag längtar tills vi får flytta in <3
Imorgon är det äntligen fredag igen , veckorna går sjukt fort. Börjar känna mig lite stressade inför flytten. Det är alltid mer än vad man tror och jag vet att det är jag som får styra upp alla små saker och tänka på vad som behövs och måste göras , Rickard ikväll - jag vet att det alltid ordnar sig... Jag - ja för att jag ser till att det ordnas eller säger till dig vad som behövs göra, hehehe mupp :) killsyndrom kanske hahaha, tur att han är PÄRLA på mkt annat ! Ibland har man sådan god lust att inte göra eller säga ngt för att se om han skulle komma det själv tillslut. I kväll så skickade jag mail att vi vill säga upp  elen och försäkringen from 10 jan,sen fixade jag adressändring och så bokade jag faktiskt flyttstäd ;) Ska bli skönt att slippa städa.
Nej nu ska jag nog gå och lägga mig så jag är pigg imorgon. På schemat imorgon står det självklart morgonprommis, sen fixa lite här hemma och sen in till gallerian för att fika med Emilie,har vi tur så kanske Hasse och Niclas och gör oss sällskap.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Petra

Vet inte om jag e trög. Men vilken mapp med pil är det?

2010-12-10 @ 07:20:39
Postat av: Jessica

Det är nog jag som är dälig att förklara :) på iphone tre så är det först en vänster pil sen höger , sen kommer den , en halv ruta som har en lite böjd pil ;)

2010-12-10 @ 09:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0