1 kilo sen igår!

Godmorgon, idag har vi inga planer alls förrän vi ska hämta Rasmus, så än så länge ligger vi i sängen och bara myser. Hon har skrikit några gånger i sömnen i natt för att hon tappar nappen, men ingen amning och hon sov från åtta till halv nio! Så nu ligger vi bara och drar oss:)
Vill bara berätta att nu börjar det hända saker på vågen, vi har ju bestämt att det är invägning på fredagar men jag tyckte det gick så segt så nu har jag börjat tjuvkika lite före och igår vägde jag 68.2. Så imorse så kände jag mig nästan lite smal så jag var tvungen att väga mig igen och då visar vågen 67.2 ett helt kilo sen igår! Det är nog träningen som börjar ge effekt så att man förbränner lite även i vila!

Idag ska jag hålla på här hemma med lite rensning och sådant, vi hörs senare.


Morgonmys i sängen.

Kram/ Linda


Kommentarer
Postat av: Stina Sandström MinBebis

Hej Jessica! Kul o se att du bloggar! Det hade ju varit skoj om ni bloggat på Minbebis.

:) Kram

2010-11-24 @ 10:16:22
URL: http://www.minbebis.com/
Postat av: Jessica

Ja det bara blev så :) kan man inte bara lägga över den där på ngt smidigt sätt :) kram

2010-11-24 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0