Ännu en dag på jobbet....

Sitter nu äntligen med datorn i knät i soffan, Becca sover och Rasmus och Peter tittar på hockey. Är något rastlös idag, behöver röra på mig men det är alldeles för mörkt och kallt för att gå ut och springa och vad gör man om man är rastlös men inte orkar göra något, jo man äter och så får man dubbelt dåligt samvete ett för att man inte tränar två för att man äter..... så är man inne i den där onda cirkeln som är så svår att komma ur, men jag ska försöka gå till mässan imorgon så då kanske man förbränner lite iallafall.

Har inte så mycket att skriva om idag, Rebecca har varit med Felicia på förmiddagen och mig på eftermiddagen. Jobbet var inte så jättespännande men när jag fick Rebecca på eftermiddagen så kändes det inte längre som att jag jobbade och det var skönt.

Har mycket större seperationsångest den här gången än förra, kommer i och för sig inte ihåg om jag lämnade bort Rasmus så tidigt förra gången. Jag vet att jag och Peter var på Tessans 30-årsfest och det var någon gång i augusti, så då måste Rasmus ha varit ca. fem månader men jag kommer också ihåg att jag var på GT-fest när han var tio veckor och den här gången har liksom inte samma behov. Jag ser fortfarande fram emot att få gå ut en kväll med tjejerna men jag kan lika gärna vänta några månader. Det är liksom inte värt det med ömmande tuttar och utpumpning mm.

Får se om morgondagen har något mer att bjuda på, nu blir det ett glas rödvin och SOA.

Godnatt!/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0