Äntligen har jag blivit faster till världens sötaste kille!

Äntligen äntligen äntligen så har lillkillen kommit,  som vi har väntat!
Kunde inte tänka på ngt annat igår , hade smskontakt med storebror hela tiden . Satt som på nålar här hemma, men när kl var 00.14 så var jag tvungen att gå och lägga mig i sängen. Gick och la mig med mobilen i handen,och efter ett litet tag så somnade jag faktiskt, men vaknade  01.40  och tittade på mobilen, Och då 01.36 hade jag fått sms:et jag väntat på... Han är här nu !
Sååååå söt! 3045 och 49 lång <3
Efter jag fått messet så somnade jag om igen och vaknade när Rickard skulle åka till jobbet, ingen Novalie som väckte mig i natt...  Hon sov elva timmar i sträck igen:)
Om det inte blir snöstorm i dag så ska jag åka in till stan och klippa mig hos Sofie vid 12. Håller tummarna att det inte kommer för jag vill ju åka och hälsa på och snussa på vårat lilla nya tillskott sen också!
Johan och Jenny nu har ni eran lillkille här, är så glad och lycklig för eran skulle! ÄLSKAR ER SÅ MKT!!!!
Puss och kram Jesscia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0