Babysim

Den här helgen har det hänt en hel del, vi har varitoch fikat med Markus och Stina, varit på dop (Novalies) haft myskväll med Karin och sekten, varit på pappas födelsedagslunch och adventsfikat hos farmor och farfar mm. Det är nästan så att helgerna är så intensiva så att man måste ta igen sig på veckorna för att orka med dem.


Rebecca fika med Stina
 
Shoppade lite kläder i fredags som hon skulle ha på dopet, älskar kappan, mössan och vantarna.
                              
Becca och Karin på dopet                                                         Becca hälsar på Diva


Den här mössan har Beccas gammelmormors mor stickat, fin va?

Idag har vi varit på babysim, det var mysigt att göra något tillsammans på "riktigt". Men det är farligt att det är i Sickla vi är för vi kommer ju gå i affärer varje måndag ett par veckor framåt, hmm inte bra:) Hur vi tog oss till babysimmet sparar jag till imorgon för jag orkar inte skriva så mycket idag. Blev mest en massa bilder det här inlägget men jag är trött och barnen sover så jag ska lägga mig på soffan. I morgon blir det gympa och sen måste jag plugga lite den här veckan. Lovar att jag skriver mer i morgon.

Kram på er/ Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0