Bilder från i helgen :)

Idag har vi inte gjort så jätte mkt, Novalie sov 13 timmar i natt och vaknade kl 09.00. Vi låg kvar och myste i sängen till 10.00. Sen gick vi upp och jag åt lite frukost och fixade lite här hemma. Sen kl 13.00 så var jag på återkontroll, allt såg bra ut :) Så nu kan jag börja springa lite lätt och börja göra lite mer än bara vara ute och gå. Efter jag varit där så åkte jag till barnetshus och träffade Storebror och Jenny. De hade varit och vägt lillchippen och han har nu gått upp till 3,1 kg ... Snart har vi en till chubby i familjen :) Fast han har nog långt kvar tills han är uppe i Novalies viktklass. Jag ställde mig på vågen med henne i söndags,och om det skulle stämma så väger hon nu 8 kilo, hehehe! Nu tror jag hon har en egen kurva, det lär vi får veta på torsdag för då ska vi på 3 månaders kontrollen.
Vi har inte gjort så mkt mera idag, har varit tråkigt  väder hela dagen och då får man vara hemma och mysa i soffan. Våran mäklare ringde mig när jag kommit hem och berättade att det finns en som är jätte intresserad av våran lgh. Så nu är det bara att hålla tummarna för att det kommer gå hela vägen. Fast jag fick lite ont i magen, vill inte riktigt skiljas från denna lgh, men jag vet att det är oundvikligt . Han hade  frågat om hans dotter skulle kunna flytta in redan 1 januari... HJÄLP! Det kommer nog inte bli så, dels för vi inte har hittat ngt än och sen vill vi kunna njuta av julen och nyår, så kanske  1 feb??? Spännande är det iallfall :) Är det ngn som vet ngn som vill hyra ut sin lgh så är det bara säga till...
Lillebror och Carro har äntligen fått nycklarna till deras lgh, men de ska inte flytta in riktigt än. De ska bygga om köket först så idag hade båda tagit ledigt från sina jobb för att börja riva. Rickard åkte ut efter vi ätit middag för att se hur långt de kommit och se vad det är han ska hjälpa till med. Själv så myste jag och Novalie i soffan, hon var så trött så hon fick sova en timme på mitt bröst. När hon vaknade sen så läste jag lite för henne, sagostund i soffan är inte helt fel! Sen var det dax för kvällsbadet, ngt som hon verkar tycka om. Ska bli kul att börja på babysim sen. Efter badet fick hon lite mat och sen var det nattinatti... Hon somnade direkt :)
Som ni redan märkt så älskar jag foton så jag tänkte lägga ut massa bilder från i helgen :)
Fredags:
Lördags: 
kusinerna i matkoma :)
Novalie med storkusinen   Mys med stormorbror
Mamma nu har du ngr kort du kan skriva ut och skicka till mormor  :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilka härliga bilder!! På dom fina;)

2010-11-16 @ 08:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0