Blev en lite längre promenad än vad jag tänkt mig :)

Idag tog jag bussen in till stan för att träffa Annika i gallerian och självklart åt vi lunch på samma ställe som vi alltid gör när vi träffas.Vi kommer alltid in på gamla minnen , det finns en del på lager om man säger så. Annika var min "bästis" när jag spelade handboll i polisen... Annika är en av få som inte har facebook så jag brukar uppdatera henne lite om alla, hehehe vad skulle man ha gjort utan den ;)  Det är egentligen helt sjukt hur mkt mera man vet om alla nu när det finns facebook, det har nog både sina för och nackdelar. Det är nog många förhållande som spruckit tack vare att facebook finns och säkert är d et många som hittat kärleken och fått kontakt med gamla vänner. Jag t ex fikade med två av mina gamla mq kollegor för ngr veckor sedan. Det hade nog aldrig hänt om inte facebook funnits för jag tror inte våra vägar hade mötts annars igen, så det var riktigt kul! Sånt gillar jag !!!
Efter jag och Annika fikat klart så skulle jag åka hem, men jag var inte så sugen på att ta tunnelbana så jag började gå till slussen. När jag kom till slussen så tyckte jag det var så skönt att gå och Rikard var och meckade gokart, så jag behövde inte stressa hem. Tänkte att jag kunde gå lite på söder, så jag började gå till skanstull som sen ledde till hammarbysjöstad, sickla, finntorp, järla,nacka, ektorp, skuru och sist men inte minst BJÖRKNÄS :) Så det blev en prommis på 2 1/2 timme. Hehehehe! Så nu vet jag vad hur lång tid det tar att gå in till stan.... På slutet fick jag nästan småspringa hem för Novalie var hungrig och mina bröst var stoooora! När jag väl kom hem sen så var jag lite trött, ett litet tips är att inte gå långpromenader i stövlar. Roligt att testat på det, måste nästan testa hur lång tid det tar att gå till gustavsberg.... Blir nästa vecka kanske fast i gympaskor! Trodde inte man kunde få träningsvärk av att bara gå men det känns i hela kroppen kan jag meddela :)
När Rickard sen kom hem så började han laga mat och det var så gott att få lite mat i magen och fylla på med lite energi. Nu sitter vi i soffan och tittar på idol och jag har fått äta lite onyttiga saker, fast inte så mkt. Jag får inte i mig lika mkt som jag kunde få i mig förr , det är väl försig bara bra. 1 cupcake och max 15 godisbitar blev det ikväll och jag är nöjd och belåten. Ikväll hade jag tänkt fuska lite och ha Novalie upp lite längre och mysa med henne i soffan . Hon skulle få somna på mitt bröst men hon var så trött vid sju så det var bara att lägga henne i hennes korg så hon fick sova. Får snällt vänta till imorgon <3
Annikas lilla vilde (Nicolas).. Världens sötaste! Novalies blivande kille kanske, ja tack :)
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken härlig promenad!! Det är så otroligt härligt höstväder just nu så man vill bara vara ute hela tiden!

2010-11-06 @ 14:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0