<3 Lillchippen på besök <3

Från och med nu så kommer jag kalla "Virgil" för lillchippen istället tills de har bestämt vad han ska få heta. Johan vill Vilde och Jenny Theo , så vi får se vad det blir för namn :) De kom förbi idag och hälsade på efter de varit på återbesök på sös, jätte mysigt! Jag och Rickard ska åka och hälsa på dem imorgon , så jag får mysa med lillchippen två dagar i rad, myyyyysigt! Har så svårt att se att min lillsnorpa har varit så liten(nästan så liten), nu när man ser chippen och henne ihop.
<3  EN STOLT MORMOR/FARMOR <3  
Snorpan laddade upp ordentligt inför kusinens besök...
och här har vi hennes lilla kusin <3
Stormorbror glömde inte bort sin lilla tjej( man märker att han börjar bli en liten favvis i hennes ögon )
hon har t om försökt få till ett likadant ärr under ögat som stormorbror ;)
Novalie somnade efter ett litet tag i mormors famn... Så då var det bara att lägga henne i hennes korg , där hon sov tills det var dax för alla att åka, då vaknade hon till liv igen men somnade om så fort vi satte oss i soffan :)
Massa kärlek <3  
När hon vaknade sen fick hon leka lite i babygymet medan jag städade och tvättade lite här hemma. Vi har inte gjort så mkt annat idag, tiden gick så himla fort. Helt plötsligt var Rickard hemma och då myste vi alla tre i soffan innan han skulle åka till Fredrik.  Jag skulle ju egentligen åka hem till Annika i kväll men det blev inställt för hennes barn åkte på magsjukan. Hade tänkte ringa Ullis och höra om jag kunde komma dit men det var  tydligen två st som råkade somna i soffan innan ens Rickard hann åka...
. Måste vara vädret ute... Vaknade sen vid åtta och då var det försent att åka någonstans . Novalie ville  sova vidare så det var bara att sätta på henne hennes  pyjamas och lägga henne i korgen. Så nu sitter jag här i soffan själv och tittar på idol, inte helt fel det heller.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0