Ett kort inlägg om lördagen

Hej det får bli ett kort inlägg idag, har precis kommit hem och ligger i sängen lämnade maken på festen och tog med mig barnen hem. Allt blev perfekt idag på Carros överraskningsfest, har inte kunnat skriva nåt om den här men vi hade fixat en fest för Carro för att hon fyller 30 år. Hon och Robin hade varit på hotelweekend och när de kiom hem var vi alla där. Hon blev först lite arg och jag trodde hon skulle vända och gå, men sen mjuknade hon när hon fick se alla som var där och vad hon fick i present.
När jag satt i soffan och tittade på alla underbara och glada människor som dansade med varandra i deras vardagsrum och barnen som sprang omkring så tänkte jag att jag skulle inte vilja vara någon annanstans än där jag är just nu, tack för att ni finns!

Nu ska jag sova, imorgon har Rasmus fotbollsträning kl. nio.
Godnatt!
Kram /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0