Ett till varning för ras...

Usch för att jobba, det var inte ens någon jobbig dag men bara att vara uppbokad och utan Becca var grymt jobbigt, nu ska jag bara genomlida en dag till. Fast det var trevligt att träffa alla arbetskamrater igen. Felicia skötte sig grymt bra, fast hon tyckte nog att det var skönt att kunna lämna tillbaka också.

Funderar på om jag ska fullfölja min kurs eller inte, en del av mig ser det positiva för mitt CV att fortsätta men en del av mig börjar känna att jag kastar bort den här underbara tiden som aldrig kommer igen. När jag sen börjar jobba igen så kommer jag jobba tills jag går i pension! Så typiskt mig att alltid göra flera saker samtidigt, egentligen borde jag inte göra något annat än att vara föräldraledig, men samtidigt känns det som ett misslyckande att sluta nu och jag tycker inte att det är så jobbigt, det är fem träffar per termin det borde man ju klara men sen igen......
Tycker ni jag har beslutsångest om mycket, ja det har jag. Jag kan stå i tio minuter och stirra på aftonbladet och Expressen och fundera vilken jag ska välja. Ofta vet jag inombords vad jag egentligen borde välja men så tar viljan att vara stålkvinnan över och jag kör huvudet i sanden och väljer fel.....
Vet inte om det kan vara så att jag reagerar på hormonspiralen, vet att jag reagerade när jag var yngre och åt p-piller med hormoner, om det är därför jag känner mig så låg och har humörsvängningar.

Jenny har lurat på mig och Peter den där serien som hela sekten tittar på Sons of anarchy. Egentligen önskar jag att jag kunde säga att jag inte tyckte den var bra, tycker egentligen inte om filmer/serier där man glorifierar kriminaliteten. Men jag är fast och ja, jag kan tänka mig att byta mitt frikort (just nu är det Joel Kinnaman) mot Jax OMG!!!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon, eftersom jag ska jobba!

kram/Linda

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha sa ju det fan vad kul att du gillar Soa!! Sen är det faktiskt så att man har två frikort ett svenskt och ett internationellt, och då har vi samma killar ;)

2010-11-02 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0