Går snart på rutin, eller....

 

 

   

Godkväll. Dagen idag har vart urmysig. Nästan så man vill skaffa sig en egen, eller i och för sig, bara om de är så mysiga som Becca är. Hon är fruktansvärt lugn och glad. Bara ligger där och skrattar, hur sött är inte det?
 
Vi mötte upp kusin och morfar i Farsta, åt lunch på bästa sushiyama, och det var enda gången som Becca va grinig idag då hon var jätte trött vilket inte jag fattade eftersom hon bara skrek om jag la ner henne i vagnen. Så försökte med de mesta men ingenting funkade förutom att gå och vagga henne i famnen, hur lätt är det att göra det när man ska sitta ner och äta? Det blev ett blöjbyte mitt under lunchen också, och tydligen upptäckte Linda när hon senare skulle byta blöja på Becca att jag satt den åt fel håll, hahaha. Aja, när moster Jenny kom så la hon ner henne i vagnen och så gick vi runt med henne, det tog väl en minut sen sov hon. Då gick vi och fikade med Mailn som jag inte träffat på över ett år. Efter ett tag ryckte det i plånboken så vi gick och shoppade. Vi tänkte ta bärselen men det var inte det lättaste att få ihop. Så en annan mamma som va på fiket fick hjälpa oss med den, haha lite pinsamt men man kan ju inte veta allt efter en halv dag. Iallafall, så hittade vi massa fina saker och lite grejer till lördag. Senare kom Linda och mötte upp oss, så då tog jag bussen hem och böt om på 10 minuter för att sedan åka och köra ett gympass i Farsta med Carro och Emma, efter det var det handbollsträning. Så nu sitter jag nyduschad och är glad för att det har vart en superbra och mysig dag.

KRAM på er
/Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0