Godmorgon

Idag är ingen vanlig dag, idag är Carros 30-årsdag, hurra, hurra, hurra, hurra:) Så tänkte att hon skulle uppmärksammas eftersom hon tydligen flyr fältet idag så vi inte kan få uppvakta henne:(

Igår gick vi till gympan och vagnen for lite på isen, usch kan bara tänka mig hur det blir när det är riktig vinter, jag vill ju inte gärna sluta med promenaderna och att gå med henne i selet några längre sträckor börjar bli riktigt jobbigt. Men vilket fall som helst gympan gick jättebra, Becca låg där så nöjt hela tiden. Passade på att hon fick träna att ligga på mage också när det är så mycket att se.

  
Becca tränar också på gympan, vad gillar ni mohikanen som hon börjar få?


Efter gympan gick jag en sväng i Farsta och kollade om det fanns några reor men det är inte riktigt den säsongen men jag kollade ut lite barnkläder jag ska köpa på Lindex när barnbidraget kommer. Den här månaden har varit helt horribel pengamässigt, den där middagen tog lite knäcken på min ekonomi, men det är lugnt snart kommer det ett barnbidrag och jag får äta hemma och inte shoppa något:)
Sen gick vi hem och åt lunch (biffstroganoff från gårdagen) grät lite till nannyaktuten (är fruktansvärt blödig just nu) och storbrölade till Extreme home makeover. Sen var det dags att hämta hem Rasmus, så på med allt igen och ner till skolgården. Rasmus fick med sig en kompis hem så det blev lugnt igen för mig och Becca. Sen lagade jag middag (ja ni läste rätt, JAG) det blev köttfärssoppa av alla rätter. Men det blev faktiskt riktigt gott.
Sen var det läxläsning och nattning. Efter det så tog jag ett bad, en mycket försenad dusch från gympapasset:) sen blev det mys i soffan och tre avsnitt av SOA så nu kan vi ge oss in i säsong 2, I´m in love with a biker with a funny walk...

Nu ligger jag i sängen och har inte ätit frukost för det är vägningstime gaahhhh! är jättenyfiken för den här veckan har jag ju också tränat en del, tänkte försöka köra fyra pass i veckan. Två mamma-baby, ett spinning och ett yoga det är nog det jag klarar av eftersom jag ännu inte växt ihop ordentligt i magmusklerna. Okej då går jag och väger mig, kommer snart.......

kram på er/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0