Godmorgon!

Vaknade i morse av väckarklockan som ringer tjugo i sju, hade sovit från elva och inte vaknat en enda gång. Min första tanke var, lever hon? Efter en snabb kik i vaggan kunde jag konstatera att allt var lugnt. Klockan sju vaknade hon med ett stort leende och jag kunde amma. Så nu ligger vi och myser i sängen med frukost och morgon-tv.

Har kommit på att när det här året är över så kan man ju skriva ut sin egna inlägg och plasta in så har man en bok om hennes första år med bilder och utveckling som hon kan få sen.

Idag kommer promenaden att leda till Farsta och gympan för nu ska jag sätta igång ordentligt. Sen får vi se vad dagen bjuder på.

Ses snart igen, kram/Linda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Njut av dagen å lycka till på träningspasset! Själv väntar löpning och bänkpresstävl haha (testa igår inte så stark så 35 kg landar jag nog på)!



Kramar

2010-11-09 @ 08:17:20
Postat av: Linda

haha du kan nog mer när du väl pressar dig och har någon som passar, börja på 35 idag för det vet du ju att du klarar:) Vad fick ni göra igår? kram

2010-11-09 @ 08:54:43
Postat av: Tessan

Äh vi gjorde inget speciellt igår - intervjuade varandra och sen presentation och ngn spotta geleråttor så långt som möjligt!! Åkte hem ganska tidigt! 40 kg blev det - är väldigt nöjd faktiskt. 2,5 kg till å det blev tvärstopp haha.. kram kram

2010-11-09 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0