Här ska det bakas :)

Idag är det torsdag och det innebär att det är två dagar kvar till dopet... Tror nog att det är ngn som måste sätta fart med planeringen :) Igår kväll så började baka lite, det står på schemat idag och imorgon också. Men egentligen så är det ju inte såååå jätte mkt man måste göra... Eller?! ;)
12 st hallon cupcakes blev det igår...
Måste sätta mig och skriva ner en inköpslista så jag kan handla på vägen hem på min morgonprommis, så kan jag sätta igång och baka när jag kommit hem.  Idag ska jag ut och gå trots alla snö, vi får se hur det går. Jag har inte bestämt mig än för vilken runda jag ska ta, men känner jag mig rätt så blir det väl den långa :)
Om jag ska få ngt gjort idag så får jag nog sätta fart nu, jag får skriva mera i kväll.
Kram Jessica
Skickar Novalie fingret till stormorbror, så får vi självklart tillbaka med samma mynt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0