Igår rullade hon runt.

Det blir så konstigt när man skrev igår morse och inte förrän nu när det är kväll igen då har det gått två dagar man och man måste verkligen funderar på vad som har hänt. Igår fick jag ett vykort av min älskade vän Åsa där hon skrev att hon längtade tills vi skulle ses igen. Tänk vad lite som behövs för att lysa upp någons dag, tänk om jag också kunde göra sådana saker ibland, tur att jag har dig iallafall Åsa som står för det pyssliga i vår relation, vilket fall som helst, tack så mycket.
Igår rullade hon för första gången (Rebecca alltså, inte Åsa) från rygg till mage, jag hade lagt henne på overallen på golvet och sprungit in i sovrummet för att jag hade glömt något som vanligt, när jag kom tillbaka låg hon i hallen på mage jättenöjd.

Så här nöjd är man när man har rullat runt alldeles själv!

Sen på kvällen fick jag tillbringa en timme med att titta på när Rasmus och en annan kille i hans hockeylag spelade match mot varandra på uterinken, behöver jag nämna att det var kallt?


Och kallare lär det bli, Becca får hålla på med några inomhussporter, tror det får bli tennis och handboll för henne, det verkar som om hon kan vara vänsterhänt!

Idag gick jag till gympan, gympade och sen träffade jag mormor för en lunch. Jag lurade henne att äta Sushi för första gången och hon tyckte faktiskt det var gott, man lär sig nåt nytt varje dag:) Sen gick vi och fikade och då fick jag hjärnsläpp och beställde en biskvie (sara bernhard, tror jag att det heter) och blev alldeles proppmätt så då var jag tvungen att gå hem också fast jag hade tänkt att åka buss hem.

På fika med gammelmormor.

Under dagen så ringde Daniel och berättade att det var sista dagen på Peak utförsäljningen idag och jag har verkligen väntat på den för jag behöver ett nytt skidställ. Så jag ringde Carro och bad henne hämta Rasmus samtidigt som Douglas och sen tog jag Rebecca och åkte och hämtade Daniel och sen till Frihamnen. Rebecca var inte så förtjust i att vara på utförsäljning men det var värt utflykten för köpte ett skidställ för 1500 kr.

Nu sover barnen och Peter är ute med kunder så jag ska gå och lägga mig snortidigt:) Imorgon ska jag träffa Markus och Stina och fika med dem, det ska bli trevligt för det var länge sen nu.

Kram på er/ Linda


Kommentarer
Postat av: Åsa

Varsågod, ska bli så kul att ses! Vad duktiga barnen är! Kram

2010-11-26 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0