Lattemorsan nummer tre. För ett tag

Idag har jag tagit över Lindas roll eftersom hon är i skolan på kurs. Och jag älskar det, lilla söta Becca ligger här breved mig och pratar för fullt. När jag skrattar så skrattar hon tillbaka, när jag pratar så svarar hon mig. Så mysig.
Jag ska börja välja ut kläder och göra mig iordning, för snart är det dags för en promenad upp till skolan där Linda är, så ska hon få amma Becca.
Efter det tänkte jag åka och hälsa på min lilla kusin som har opererats för blindtarmen, hon kommer bli så glad när det är en liten bebis med.
Det är inte förän klockan två som jag blir en lattemorsa på riktigt, för då ska jag träffa min tjejkompis och ta en FIKA i Farsta centrum. Självklart så ska vi fika på Linda & Jessicas måndagsfik. Efter det så behöver jag införskaffa mig lite saker till lördag.
Jag fick precis ett meddelande av mamma där hon skrev, "bli inte för betuttad bara" Hon är så orolig nu för hon vet hur mycket jag älskar barn, och då blir hon nojig över att jag ska skaffa en egen liten filur. Nä mamma, jag har min underbara Becca som jag kan låna nu. Så du behöver inte oroa dig, för ett tag iallafall.
Nä nu är det dags att börja röra på sig om det ska hända någonting idag.
Ha en fin dag, vi hörs med en bilduppdatering senare.
Puss och kram/


Kommentarer
Postat av: Jessica

2010-11-01 @ 09:48:54
Postat av: Anonym

Söta söta flippan !!! Du är för go ! Hoppas du träffar på ngn gammal flört (som du va med för ett år sedan)som du kan lura i att du glömt berätta ngt ;) Hade jag gjort ;) pöss

2010-11-01 @ 09:53:13
Postat av: Linda

Haha Jessica det värsta är att du verkligen hade gjort det oxå. Man kunde ju tro att du lärt dig en läxa av mig och Jennie när det handlar om att lura stackars pojkar:)

2010-11-01 @ 12:07:42
Postat av: Linda

Tack för idag, gumman! P.s. blöjan satt bak och fram ;)......

2010-11-01 @ 18:17:12
Postat av: Jessica

hehehehehe ja fast då låtsades jag att jag t.om var en annan tjej! Men fick äta upp det väldigt snabbt :)

2010-11-01 @ 21:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0