Lgh är nu såld :)

Nu mår jag äntligen bättre ! Blev helt plötsligt jätte dålig igår, innan mina svärföräldrar kom och hälsade på igår så börja jag må lite dåligt. Hade lite ont i huvudet och mådde lite illa men tänkte inte så jätte mkt på det. Sen när de hade åkt hem så sa jag till Rickard att jag mår verkligen inge vidare, fryser,ont i magen, huvudet och hela kroppen. Jag fick lägga mig i soffan och vila och Rickard tog och badade Novalie, efter det så la jag mig och ammade henne i soffan. Och helt plötsligt kände jag att jag var tvungen att spy så Rickard fick ta Novalie .... Säger bara USCH!!!! Sen var det bara att fortsätta amma. Inge roligt att vara sjuk när man ska ta hand om en liten också, men Rickard hjälpte mig jätte mkt. När Novalie var mätt och belåten så nattade Rickard henne( la henne i korgen ,hon somnade direkt) och jag passade på att ta en dusch, sen la jag mig i soffan och mådde så dåligt och kände mig så liten. Frös som en tok och hade ont i varje led i kroppen, sen var det dax att springa till toaletten igen för att spy. Efter det så gick jag och la mig i sängen under tjocktäcket med tjocktröja och mjukisbyxorna på. Självklart bara för att jag mådde dåligt så vaknade Novalie vid tre tiden i natt . Jag var så svag och skakis så jag var tvungen att väcka Rickard så han fick ta upp henne och lägga henne bredvid mig så jag kunde amma henne.
Jag har varit lite svag och skakis hela dagen idag, inte förrän nu som jag börjar må bra igen. Rickard kom hem och hämtade hos vi 13.30 idag för vi skulle iväg och skriva på papprerna för försäljningen av våran lgh :) Så nu är den såld, den 10 januari ska vi ha flyttat ut.
Novalie rullade runt helt själv för första gången idag, min lilla tjej :) <3 <3 <3 <3
Innan svärföräldrarna kom på middag igår så var vi och kollade på ett hus ute på ingarö (brunn). Ett riktigt barnområde,  det var jätte fint och det är väl ngt sånt som man ska flytta till nu när man blivit förälder. Ska bli intressant och se hur många som är intresserade , tror nog inte vi är de enda tyvärr.  Skulle vi vinna budgivningen så är det inflyttning i  slutet av maj tror jag.
Nej nu ska jag ägna mig lite åt mannen min  <3
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0