Lillsnorpans tur att ta sprutan!

Idag så har vi varit på 3 månaders kontrollen och det gick faktiskt väldigt bra . Hon började inte grina så mkt som jag trodde hon skulle göra när de stack henne,  en spruta i varje ben. Ska erkänna att jag var lite nervös inför det här men det hade jag inte behövt vara. Hon började grina lite redan innan de stack henne för att hon började bli hungrig, så jag vet inte hur mkt hon grinade för att de stack henne. Hon slutade så fort jag ställde mig upp med henne, så jag tror inte hon tyckte det var så farligt. Hon har inte fått ngn feber eller gnällt ngt efter heller så jag är överlycklig :) Trodde ju att Novalie "fyllde " 3 månader förra fredagen bara för att hon blev 12 veckor... vad fel jag hade, hon blir ju det den 20 november :)

Efter vi varit där så åkte vi hem och hälsade på storebror och Jenny. Lillchippen är fortfarande namnlös , man har ju tre månader på sig att bestämma sig, så man får hoppas att de kommer på ngt snart. Han är så himla söt, man ser verkligen att de är en liten kille. Han börjar växa på sig nu fast Novalie ser fortfarande ut som en bjässe bredvid  honom, men inte så länge till om han fortsätter äta som han gör. Just det, Novalie väger nu 7420 och är 64 lång så vågen hemma visade fel.
Idag blev det ingen träning alls, tror i och för sig att det var rätt så bra. Hade så ont i hela kroppen när jag gick och la mig i går, så jag tror att min kropp behövde lite vila efter min " hård träning". Imorgon är det "träning" som gäller igen :) Det är faktiskt härligt och skönt att ha träningsvärk, har saknat det!
Imorgon är det fredag igen och då ska jag in till stan och träffa Emilie och hennes dotter. Ska bli jätte roligt, Emilie var en av mina närmaste vänner när vi gick i gymnasiet. Nu är det ett tag sedan vi träffades så jag ser verkligen fram emot att träffa henne. Sen på kvällen ska vi hem till familjen Ekström och äta och kolla på idol...
Puss och kram Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0