Livet kan inte vara bättre just nu :)

Jag är så lycklig idag, det går inte att beskriva. Familjen bara växer och blir större och jag blir lite tagen av hur många man kan älska ÄLSKA. Hur många får plats i ens stall egentligen? Känns som att stallet byggs ut mer och mer, det verkar som att det inte finns ngt bygglov som kan sätta stopp för det...   Idag när jag såg lilla knytet så visste jag inte vart jag skulle ta vägen, tårarna bara forsade... av lycka såklart! Jag älskar redan lillkillen över allt annat!  Den kärleken man känner till ens barn är en  fantastisk känsla likaså  den kärlek man känner för sin familj. Jag har alltid varit familjekär, mina bröder och min mamma och pappa har alltid stått högst upp på min lista. Nu växer familjen och det betyder att mitt stall fylls med ännu mera kärlek!  Jag är så glad över att min bror träffat Jenny, hon är en av de finaste jag har träffat. Jag hoppas att hon förstår hur mkt jag älskar henne, hon känns som en syster för mig och jag skulle göra allt för henne. Vissa personer vet man direkt att man kommer älska och så var det med Jenny. Att se Jenny och Johan idag på BB som den familj de nu blivit fick mig att brista i gråt( ja jag vet jag är blödig, but that`s me) Men det är en sådan lycka så ni anar inte , jag är så glad för min storebrors skull, att han äntligen har fått allt han har önskat sig. Känns som min bröder äntligen har hittat rätt väg i livet, allt har löst  sig till det bästa, även fast man inte vågat hoppats på det. Hoppas min pappa ser allt där uppifrån, för han kan vara stolt!
Jag sitter bara och ler, för jag tänker på hur livet kommer att se ut framöver. Nu ser livet väldigt ljust ut, trots det man har fått gå igenom. Tror verkligen att  allt har en mening , fast jag har väldigt svårt att se meningen med att pappa gick bort. Den meningen kommer jag nog aldrig finna.  Vägar som inte har varit bra har nu visat sig leda till den bästa vägen... Jag har nog allt jag kan önska mig just nu. VÄRLDENS BÄSTA mamma, hon är verkligen en stor förebild men ett jätte stort hjärta, min allra bästa vän. Vet faktiskt inte vad jag skulle göra utan henne, hon har verkligen varit den bästa mamma man kan önska sig. Hoppas uttrycket sådan mamma sådan dotter kommer stämma in på oss sen! Mina bröder, oj vad vi har bråkat ibland, tror hela området där vi har befunnit oss har hört oss när vi väl har bråkat( kanske mest mig , hehehe)  Men vi har ett väldigt starkt band och vi känner varann väldigt väl( och därav att vi kan tjafsa lite ibland), vi skulle göra allt för varann. Vi tre är rätt så olika fast ändå väääääldigt lika. Ibland när Jenny har ringt och beklagat sig lite över Johan så har jag inte kunnat säga ngt för jag är likadan , hehehe! De är också väldigt lika pappsen så ibland kan jag bara sitta och titta på dem och le och bli varm inombords.  Man kan både se och känna att vi är en familj! Nu har ju familjen vuxit och blivit större , har träffat världens bästa man. Bättre man får man leta efter, är glad att han står ut med mig för jag vet inte vad jag skulle göra utan honom! Och med honom så fick jag en till familj en familj som jag älskar väldigt väldigt mkt. Påminner i vissa drag om min familj :) Sen alla mina underbara vänner som jag har skaffat mig under livets gång. Ullis som har funnits vid min sida i vått och torrt, Inke och karin , mina underbara tjejer.Jenny och Carro ( mina underbara svägerskor) Linda,Sofie osv
Jag vet att livet inte alltid kommer kännas så här bra,det kommer komma motgångar. Därför ska jag njuta av det här så mkt jag kan, ska vara töntigt lycklig så länge det bara går! Ser väldigt ljust på livet som kommer och jag ska ta varje dag för vad den är och vara tacksam för allt jag har omkring mig och njuta av mitt liv. Nu börjar del två av livet, och jag älskar det!
Johan och Jenny STORT GRATTIS TILL ERAN UNDERBARA SON!
snuttar på sin hand...
syskonen Lindquist
<3 Kusinerna <3 ( snart har han vuxit ikapp Novalie)


Jenny hann aldrig baka det hon skulle i måndags för det var en liten kille som vill komma ut, så nu har jag bakat lite till dem så de har att bjuda på. Det blev det här plus lite till :)

puss och kram Jessica


Kommentarer
Postat av: Petra

Jessica, du får inte skriva såna här saker, snart slutar jag läsa din blogg :P man blir ju så rörd när man läser. Förra gången va de av sorg nu av lycka :)Man bara ryser i hela kroppen.. Puss

2010-11-10 @ 05:36:22
Postat av: Frida

Du skriver verkligen underbara inlägg med massor av inlevelse!!

2010-11-10 @ 08:49:24
Postat av: Ullis

Du är så fin min älskade vän. Jag blir så varm i hjärtat när jag läser dina inlägg. Det är helt otroligt hur mycket kärlek som kan finnas i en människa. Älskar dig!

2010-11-10 @ 13:23:40
Postat av: Jessica

Vad söta ni är, tack så jätte mkt ! Inte ska du sluta läsa Petra :) PUSS

2010-11-10 @ 18:59:32
Postat av: Petra

nää klart jag inte ska :)

2010-11-11 @ 05:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0