Måndag morgon

Jaha så var det måndag morgon igen, vilket verkligen inte gör mig någonting eftersom vardagarna är lugnare för mig än helgerna. Den här helgen har det varit fullt upp, det har varit hockeyträning, handbollsmatch, överraskningsfest, fotbollsträning, fars dag, fika hos mamma och pappa, middag hos farmor och farfar så som sagt full fart.
Sen ser det även ut som om det var här vi hade festen, men jag misstänker starkt att dem små är tillbaka och röjer i lördags hade dem tagit Rolles kavaj och lagt i Dexters vagn!!!
Vilket fall som helst tänkte jag använda dagen till att röja här hemma, städa, plocka och rensa. Funderar på om jag ska orka ta tag i saker som måste bort från lägenheten, typ gamla kartonger med saker, mina gravidkläder mm.
Veckan som kommer så ska jag till lärarhögskolan i morgon och på onsdag ska jag till förbundet sen har jag även tänkt att hinna med två mamma-baby pass. Jag har lite ont i halsen och känner mig hängig idag så det vore väl typiskt om jag blev sjuk nu när jag har köpt mig ett kort.
Nu ser jag att Becca har somnat om bredvid mig så nu tänker jag också somna om. Så vi ses senare istället.
kram/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0