Mina underbara härliga arbetskollegor!

Igår hann jag inte skriva ngt för det var fullt upp hela tiden. Jag började min morgon med att gå 9 km rundan, sen när jag kom hem efter den så gjorde jag lite övningar här hemma. JÖSSES VAD SVAG MAN ÄR NU! Efter det fick jag kasta i mig lite lunch för jag skulle träffa mamma i orminge centrum, shoppade detta till Novalie
Gick även dit för mamma ville gå lite, så efter vi varit på Lindex så gick vi till ett konditori för att beställa lite till dopet som är nästa helg. Ska fuska lite och beställa lite kakor men självklart ska jag baka lite själv också :) Efter vi varit där så gick jag hem, gud vad skönt det var att komma hem sen och hoppa in i duschen... Helt slut!
Sen ägnade jag all tid till att mysa och leka med Novalie, mitt lilla charmtroll. Hon rullade faktiskt runt igår  men med lite hjälp av mig. Hon tränade också när jag tränade ;)
När Rickard sen kom hem fick han kasta i sig lite mat för sen var han tvungen att ta hand om Novalie en liten stund så jag kunde fixa mig för kvällen. Vi hade nämligen överraskningsmiddag för våran chef på jobbet som ska sluta, och eftersom Novalie vägrar ta flaska så fick hon följa med. Det var så himla kul att träffa alla, igår blev jag verkligen påmind att jag saknar dem MASSOR! Alla är så underbara! Det är inte bara Evis som ska sluta utan även Petra och Liza, och det känns verkligen JÄTTE TRÅKIGT! Kommer kännas jätte konstigt att komma tillbaka sen när de inte finns där, kommer kännas jätte tomt! En saker är säker iallafall, det är ett grymt härligt gäng
Ett stort ögonblick för Kim när Novalie greppar hans finger ;)
Myser med Petra <3  ... och med Liza
Kim och Emmy  Och här kommer chefen!
Självklar är det Emmy och Hanna som visar vägen :)
Sjunger låten som är skriven för Evis <3



Det var verkligen en jätte trevlig kväll , jag är glad att jag fick vara med :) Jag tror jag åkte därifrån vi 21 tiden så jag var inte där så jätte länge. Hade tänkt åka hem kommunalt men när jag kom ut från stället så stod Rickard där med bilen, Evis kommentar - Rickard är en pappa ! Ja det kan hålla med om ... Han ville inte att hans dotter skulle åka kommunalt hem så sent! KÄRLEK!
Puss och kram Jessica
somnade som en stock i bilen , inte alls konstigt efter alla intryck från kvällen !

Kommentarer
Postat av: Petra

va jätte kul att ni kom båda två :) <3

2010-11-17 @ 14:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0