mysdag hemma...

Idag har jag haft en hemmadag, riktigt skönt har det varit. Efter frukost så gjorde jag som jag alltid brukar göra, jag gick ut och gick min morgonprommis. Det blev att jag tog rundan som är på 9 km i slasket, dum som jag var så tog jag mina gympaskor och inte stövlarna. Kan meddela att jag var dyngsur om fötterna när jag kom hem. Så imorgon blir det jag som tar stövlarna om jag ska ut och gå.
Vi fick besök av min mamma idag, hon brukar komma och hälsa på ibland när hon har lunch och mysa med Novalie. Vi testade dopklänningen(som min mormor virkat) som storebror, jag, lillebror och cornelia har haft på oss när vi döptes, och den passade faktiskt :) Så mamma tog hem den för att att tvätta den, för det vågar inte jag göra för då skulle jag väl förstöra den. När mamma sen åkte tillbaka till jobbet så plockade jag lite här hemma, tvättade osv, passade på när Novalie sov middag. Sen när hon vaknade så myste vi i soffan <3
man ser vems hakor Novalie har fått ;)
Som ni ser så har jag äntligen fått min andra onepiece , yeeeeeh!
När Rickard sen kom hem så åkte vi till kyrkanshus i orminge och träffade prästen som ska döpa Novalie. Måste bestämma oss snart för vilka låtar vi vill att Madde ska sjunga,och in och utgångslåt... Blir väl jag som får sätta mig ner och leta upp förslag och sen får Rickard hjälpa mig att bestämma . Efter vi varit där så åkte vi hem och åt middag och sen åkte Rickard ut till gustavsberg för att mecka gokart med lillebror.
Jag hann mysa lite med lilltjejen en liten stund innan det var dax för att göra i ordning henne för natten... Får se om hon sover 11 timmar i natt igen (hon har gjort det 4 nätter i rad nu)
Imorgon ska jag träffa Mickis (Wera), Emma(Hanna), Anna (Siri), Annika (Nicolas) och Sofie i gallerian. Ska bli jätte kul, mina gamla handbollskompisar från när jag spelade i polisen. Ska bli kul att se allla i mammarollen.
Våran nya familjemedlem <3
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Jessica!



Tack för idag, det var jättekul att träffa er! Vill bara tipsa dig om en bra sida med låtar till dopet: www.dopguiden.se. Min favorit är "Vid din sida" av Linda Andersson Burström. Jag grät första gången jag hörde den :). Lycka till med allt!

Ha det bra!



Kram Emma

2010-11-11 @ 17:32:52
Postat av: Jessica

tack själv gumman!

Den låten var ju också JÄTTE bra, puuuh! VI valde nu älskade barn och välkommen till jorden så nu får jag inte leta mera så jag ångrar mig ;)

VI får styra upp en date snart igen .

Stor kram

2010-11-11 @ 21:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0