"polisens flickor 82" ockuperade fiket i gallerian :)

Idag så tog jag och Novalie bussen in till stan för att möta upp mina gamla handbolls kompisar från polisen tiden. Vi träffades på ett fik i gallerian,  5 stycken "lattemorsor" (alla med vagnar) plus Sofie. Ja ni kan ju tänka er hur det såg ut, man kunde inte undgå att vi satt där. Det kom till och med fram en dam och tog kort på oss hahaha
Det var verkligen jätte roligt att träffa alla idag, men lite konstigt att se alla med ungar. Tycker det inte var länge sedan man sprang runt och skrek alla ramsor och fjantade sig innan man skulle spela match. Vi var  ett härligt gäng, flamsiga och fnittriga, men jävligt grymma på att kasta boll :) Vi vann nästan allt som vi ställde upp på( Sm-guld bland annat ) Tråkigt att de flesta har lagt av men vi började prata lite smått om att vi kanske ska "våldgästa" ngt lag som spelar/tränar i sjöstadshallen. Det hade ju varit jätte roligt om vi kunde samla alla i ett och samma lag igen. Tråkigt att finest grabbarna har lagt ner för annars så hade de kanske fått ett damlag...
Mickis med lilla Wera  Emma med lilla Hanna
Sofie och Wera Annikas söta lilla kille
Anna och lilla Siri i bakgrundenJag och lilla chubby <3
Ngn som blir chockad om jag säger att Novalie var större än både Mickis Wera som är 7 veckor äldre och Emmas Hanna som är 3 månader äldre ;) 

Annikas kille gillar att åka rulltrappa, ngt som han vill göra om och om och om igen ...
Det var jätte mysigt att träffa alla idag och jag hoppas det inte var sista gången.

Sen när vi kom hem därifrån så myste jag och Novalie lite i soffan innan jag ställde mig och bakade lite muffins.
resultatet...  MUMS!!!!

Imorgon är det jag som ska gå ut och gå lååååååångt, shit vad jag har tryckt i mig massa onyttigt denna vecka. Ska bli intressant att se vad vågen visar imorgon...
Imorgon kommer Storebror och Jenny med lillkillen och hälsar på en liten stund på dagen, LÄNGTAR MASSOR!! Sen om Annikas barn är friska imorgon så ska jag , Hasse och Per dit och äta middag, trevlig trevligt.
Puss och kram Jessica

Kommentarer
Postat av: Mickis

Oh fy f*n, jag kunde väl fått chansen att sträcka lite på mig iaf!!! ;-)

Tack för en mysig dag!! <3

2010-11-11 @ 21:26:51
Postat av: Erica

ser jätte trevligt ut.... Har alla teutonia vagnar, ser så ut på bilden.... ni kan ju kanske göra reklam för dom =)

2010-11-11 @ 21:41:06
URL: http://ericaochgordon.blogspot.com
Postat av: Jessica

tre av fem hade teutonia :) Vi hade jätte trevligt, fick lite blickar på oss. Säkert så tänkte de, jävla lattemorsor!!!!



Bra hållning är ngt vi handbollstjejer är dåliga på ;) Puss på dig

2010-11-11 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0