Sååå börjar man sakta bli människa igen

Sitter äntligen i soffan och kan ta mig lite tid att skriva ett blogginlägg.
Idag har jag gjort en "Linda", i morse så hann jag inte äta frukost för att Rasmus kom på på morgonen att han skulle vara utklädd på fritids, vi hittade inte masken från förra året så jag tyckte jag kunde sminka honom istället. Han blev inte så nöjd direkt! Han tyckte han såg töntig ut (jag hade sminkat honom jättecoolt med svart runt ögonen, men nej det passade inte) så det var bara att tvätta bort.
Så när vi väl var klara med allt så gjorde jag en smoothie och tog med mig, den tog jag bussen till Hökarängen och mötte upp Maria, min arbetskompis, sen gick vi till Älvsjö-mässan. Jag hade ett par skinnstövlar på mig istället för de vanliga promenadskorna.

Såhär ser hälarna ut när man har gått fram och tillbaka till mässan i skinnstövlar, vill man vara fin får man lida pin;)

Sen hade vi en trevlig arbetsdag på mässan jag, Becca, Maria och Daniel. När vi sen skulle hem så tänkte jag spara lite pengar eftersom jag hade fisksoppa hemma. Så jag köpte en mellansmålsbar innan vi gick hem igen. På vägen hem började jag känna en analkande huvudvärk som jag kände igen, nämligen den när jag har ätit för lite och gått för långt med vagnen när jag spänner mig i nacken. Så innan jag var hemma kl 15.30 (Hämtade Rasmus på fritids och lämnade honom hos en kompis på vägen hem.) så var jag typ döende!


Rasmus blev målad av en fritidsfröken istället och ja det var något bättre än det jag åstadkom där hemma....

Hemma åt jag soppan och sen såg jag ett avsnitt av SOA med Peter sen hämtade jag Rasmus igen. 

Nu sitter jag i soffan och har avnjutit en kantarelltoast och en bakad potatis med Peters kyckling- och curryröra med ett glas vin och tittar på Real Madrid mot Milan, äntligen börjar huvudvärken släppa. Imorgon är vi lediga hela familjen och då ska vi försöka få lite saker gjort. Vi har nämligen middag på lördag för elva personer, det är sekten + två prospects (lite SOA-inspirerad:)).

Godnatt och kram på er/Linda

                 
Idag har Becca provsmakat gröt, haha vet inte riktigt om det var något som kom ner i magen var en del roliga miner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0